نام‌گذاری ورودی اصفهان به نام شهید زاهدی اتفاقی بی‌نظیر است

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

یکی از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بهترین مکانی که به نظر می رسید می تواند یاد و خاطره شهادت سردار محمدرضا زاهدی را حفظ کند با تصویب شورای اسلامی شهر به نام این شهید بزرگوار نامگذاری شد که اتفاقی بی نظیر است. .

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

مجید نادرالاصلی در صحن علنی شورای اسلامی شهر اظهار داشت: سردار شهید زاهدی سال ها در انتظار شهادت بود. او هرگز نخواست دیده شود و در گمنامی به شهادت رسید.

وی افزود: بهترین جایی که به نظر می رسد توانسته با تایید یاد و خاطره شهادت قدس را زنده نگه دارد. شورای اسلامی شهر اصفهان به نام این شهید بزرگوار نامگذاری شده است که اتفاقی بی نظیر است.

نادرالاصلی اظهار داشت: این نامگذاری با رعایت تمامی جوانب و ملاحظات و هماهنگی بین دو شهر اصفهان و شاهین شهر انجام شد، ورودی شهر اصفهان که در رؤیت بسیار موثر است به نام این شهید و این نامگذاری شده است. کمترین اقدام ما برای زنده نگه داشتن آن است.

برادر شهید سردار زاهدی نیز در صحن شورا با اشاره به ایثارگری این شهید اظهار داشت: از زحمات شهرداری اصفهان در برگزاری مراسم تشییع و تدفین و یادواره ها در هفته های اخیر تقدیر و تشکر می کنیم.

در این دیدار تابلویی از تصویر سردار شهید زاهدی در کنار رهبر معظم انقلاب توسط شورای اسلامی شهر تهیه و به خانواده این شهید بزرگوار تقدیم شد.

لازم به ذکر است پرچم گنبد متبرکه امام رضا (ع) به خانواده شهید زاهدی آستان قدس رضوی اهدا شد.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها