پنج شنبه؛ آخرین مهلت ثبت نام آزمون ورودی مدارس سمپاد / ثبت نام از طریق azmoon.medu.ir


زمان: 09:42 ساعت
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۱/۲۳
کد خبر: 1821428

به گزارش سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان؛

ثبت نام آزمون ورودی دوره اول و دوم دبیرستان های استعدادهای درخشان سال تحصیلی 1401-1401 که از 16 فروردین ماه آغاز شده بود، فردا پنجشنبه 25 فروردین ماه به پایان می رسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ با توجه به “دستورالعمل آزمون ورودی دوره اول و دوم متوسطه مدارس استعدادهای درخشان از سال تحصیلی 1401-1401” ثبت نام از داوطلبان شرکت در آزمون ورودی پایه هفتم و آزمون ورودی تکمیل ظرفیت دهم. درجه بندی از سه شنبه 15 فروردین لغایت پنجشنبه 4 فروردین ماه از طریق سامانه ثبت نام azmoon.medu.ir انجام می شود.

بر اساس این دستورالعمل کلیه مراحل اعم از ثبت نام اینترنتی داوطلبان، صدور اقلام پیش آزمون، چاپ، بسته بندی و ارسال پرسشنامه بر اساس منطقه بندی، تصحیح کاربرگ ها، اعلام نتایج و پاسخگویی به درخواست تجدیدنظر باید به صورت متمرکز انجام شود. مسئولیت برگزاری دقیق و بهینه این آزمون ها در استان بر عهده مدیرکل آموزش و پرورش است.

آزمون ورودی پایه هفتم ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 26 خرداد و آزمون فارغ التحصیلی پایه دهم ساعت 9 صبح روز جمعه 26 خرداد ماه برگزار می شود.

در صورت بروز مشکلات ناشی از اپیدمی بیماری عروق کرونر، این تاریخ بنا به تشخیص ستاد مبارزه با مفاسد کشور قابل تغییر است، لذا لازم است متقاضیان به اطلاعیه های منتشر شده از سوی سازمان ملی استعدادیابی sampad توجه داشته باشند. medu.ir

متقاضیان می توانند برای اطلاعات بیشتر از شرایط ثبت نام، محتوای آزمون ها و ضوابط و نحوه انتقال و … این فایل را مطالعه کنند.

انتهای پیام/

منبع: مهر

دیدگاهتان را بنویسید