نداجا در تأمین امنیت شاهراه‌های تجاری توانمند است



فرمانده نیروی دریایی ارتش:

فرمانده نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: علاوه بر حفاظت از شاهراه های تجاری کشور می توانیم امنیت کشتی های سایر کشورها را نیز تامین کنیم.

    نداجا قادر به تامین امنیت بزرگراه های تجاری است

به گزارش خبرگزاری موج


دریادار دریادار فرمانده نیروی دریایی ارتش در پایان اجلاس سراسری نماز در نداجا خطاب به مبلغان و فرماندهان منتخب مناطق و پایگاه های دریایی گفت: اقدام شما باعث افتخار جهان اسلام است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش وی با اشاره به راه اندازی مدارس قرآنی و تاکید بر بهسازی و نوسازی مساجد در تمامی مناطق و پایگاه های نداجا گفت: با مباحث قرآنی شروع کردیم و با توجه ویژه به نهج البلاغه و قرآن سعی کردیم به فعالیت های قرآنی توجه ویژه داشته باشیم. و مراکز آموزشی قرآنی.

دریادار ایرانی همچنین گفت: فرهنگ متاثر از آموزش است; بنابراین هر چه بتوانیم مساجد و معارف قرآنی را پویاتر کنیم، رشد بیشتری خواهیم داشت.

فرمانده نیروی دریایی ارتش به سالروز بازگشت غرور آفرین ناوگروه 86 اشاره کرد و با بیان اینکه با ترویج فرهنگ قرآنی می توانیم فرهنگ اسلامی و ایرانی را بهتر به جهانیان نشان دهیم، گفت: یکی از دستاوردها فعالیت های ناوگان 86 و حضور مستمر آن در دریاها و اقیانوس ها برای دریادلان دلگرم کننده است.

دریادار ایرانی خاطرنشان کرد: این حضور و جایگاه دریادلان ناشی از آموزش قرآن است که دریادلان ما با اقتدار در برابر بیگانگان ایستاده و با افتخار بیان می کند که می تواند علاوه بر امنیت تجارت کشور، امنیت شناورهای سایر کشورها را نیز تضمین کند. بزرگراه ها



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها


نظرات ارسالی شما پس از تایید خبرگزاری موج در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

پیام های حاوی افترا و افترا منتشر نخواهد شد.

پیام های غیر فارسی و غیر مرتبط ارسال نمی شود.