نساجی مازندران برابر استقلال خوزستان پیروز شد

گل های این دیدار را وحید محمدزاده (2)، محمدرضا آزادی (21 و 43) و محمد عباس زاده (87) برای نساجی و جواد آقایی پور (73) برای استقلال به ثمر رساندند.

ترکیب استقلال خوزستان:
حسن پورحمیدی (فرزین گروسیان)، علی خلیچی، محمود مطلق زاده (حسن شوستری)، جواد آقایی پور، آسو رستم (کارت زرد) (پکت رنجبری)، امیرمحمد محکاکار (علیرضا کوشکافا)، حسین ساکی (علیرضا کاظمی)، داستونیکو تورسانو، روبرتو، عثمان آندونگ (کارت قرمز) و محمد آبشک.

ترکیب نساجی:
لوان پولی (کارت زرد)، وحید محمدزاده، امیرمحمد هوشمند، سعید بیگی، سعید آقایی (اسماعیل بابایی)، منصور باقری، مهرداد عبدی، سیدمحمدرضا حسینی (مرصد سیفی)، صابر حردانی (کارت زرد) (امیر مهدی جان ملکی) ), محمدرضا عباسی، محمدرضا آزادی (محمد عباس زاده).

نیمه اول

دو تیم انتهای جدولی استقلال خوزستان و نساجی در این دیدار به مصاف هم رفتند که برای تقویت امید به بقا در لیگ برتر نیاز به کسب امتیاز این دیدار داشتند.

شاگردان ساکت الهامی در نساجی خیلی زود به نتیجه رسیدند و در دقیقه 2 وحید محمدزاده موفق به زدن گل اول شد.

در دقیقه 21 محمدرضا آزادی یک بار دیگر گلزنی کرد تا نساجی دو بر صفر پیش بیفتد.

اما این پایان کار نبود و در دقیقه 40 عثمان آندونگ در نیمه اول روی دروازه بان حریف خطا کرد و داور با کارت قرمز جریمه شد تا کار برای آبی ها سخت شود. .

در دقیقه 43 یک پنالتی به سود نساجی ها اعلام شد و محمدرضا آزادی گل دوم و سومین گل خود را برای نساجی به ثمر رساند.

نیمه اول این دیدار با نتیجه 3 بر صفر به پایان رسید.

نیمه دوم:

نیمه دوم این دیدار در حالی برگزار شد که بازیکنان نساجی با خیال راحت از پیروزی مقابل تیم 10 نفره استقلال خوزستان راحت بودند و سعی در مدیریت بازی داشتند.

از طرفی استقلالی ها سعی کردند فاصله را کم کنند و در دقیقه 73 جواد آقایی پور موفق شد یکی از گل های خورده را جبران کند.

اما در دقایق پایانی این دیدار محمد عباس زاده موفق شد گل چهارم را برای نساجی به ثمر برساند.

در نهایت این دیدار با نتیجه 4 بر یک به سود سود نساجی به پایان رسید. نساجی با این برد 25 امتیازی شد و به رده سیزدهم صعود کرد. استقلال خوزستان با 22 امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد.

نساجی در هفته بیست و هشتم میزبان مدعیان استقلال تهران و استقلال خوزستان با پرسپولیس دیدار خواهند کرد.