نساجی مازندران با یک گل استقلال خوزستان را شکست داد

حسین احمدی و امیرمحمد مخکار توسط داور حسین زیاری در این دیدار کارت زرد گرفتند.

سید مهدی رحمتی رشید مظاهری، امیرمحمد جانملکی. محمدرضا آزادی، محمود قائد رحمتی، محمدرضا ترابی (78- ​​مهرداد عبدی)، صابر حردانی (78- ​​صابر حردانی)، نونو ویلا (55- فرشید اسماعیلی)، امیرمحمد هوشمند، سیدمحمد. احسان حسینی، اسماعیل بابایی (55- آریا برزگر) در این بازی به میدان رفت.

سیروس پور موسوی برای این دیدار با ترکیب حسن پورمحمدی، محمد طیبی، عظیم گوک (34- متین کرم زاده)، محمود مطلق زاده، حسن شوستری (12- حسین احمدی)، بهروز بارانی، جواد آقایی پور، امیر محمدکار (73- امیرحسین جلالی)، حسین ساکی، علیرضا خوش کفا و محمدحسین بصری (45- احمدرضا جلالی) (73- ابوالفضل طاهرنژاد) از آن استفاده کردند.

نیمه اول برای خوزستان یک طرفه است

تیم های فوتبال مازندران و استقلال خوزستان امروز مقابل هم قرار گرفتند، هر دو تیم در انتهای جدول قرار دارند و برای خروج از این شرایط نیاز به پیروزی داشتند اما این استقلال خوزستان بود که در نیمه اول بازی خطرناکی انجام داد و موقعیت های زیادی خلق کرد. باید به هدف می رسید حمله فارغ التحصیلان پور موسوی در نیمه اول راه به جایی نبرد و نتوانستند دروازه تیم فوتبال نساجی را باز کنند.

در این دیدار تیم فوتبال استقلال خوزستان به دلیل مصدومیت بازیکنان خود مجبور به انجام دو تعویض اجباری شد و این باعث می شود این تیم در نیمه دوم با محدودیت تعویض مواجه شود.

حسن شوشتری بازیکن تیم استقلال خوزستان در این دیدار راهی بیمارستان شد.

بازی در نیمه دوم دیدار دو تیم ادامه یافت و هر دو تیم در تلاش برای گلزنی بودند و روی دروازه مقابل فشار می آوردند اما شاگردان سید مهدی رحمتی موفق شدند با ضربه ایستگاهی در دقیقه 66 دروازه استقلال خوزستان را باز کنند. بازیکنان استقلال خوزستان در آینده مقابل دروازه خود بسته خواهند شد تا این دیدار با همان نتیجه یک بر صفر به سود میزبان به پایان برسد.

تیم فوتبال نساجی مازندران با این برد در هفته دوازدهم 9 امتیازی شد و برای خروج از بحران فعلا یک پله صعود کرد.