آیا نساجی در داوری شکست خورد؟ نظر کارشناسی درباره گل استقلال

آیا نساجی در داوری شکست خورد؟  نظر کارشناسی درباره گل استقلال

حیدر سلیمانی در خصوص قضاوت حسن اکرمی در بازی استقلال و نساجی گفت: اولین صحنه ای که در بازی مطرح شد مربوط به گل اول استقلال بود که در آن لحظه پای راست متین کریم زاده تیرک دروازه را پر کرده بود و با وجود اینکه دست آرش رضوند جلوی دروازه بود. ، بدن بازیکن نساجی آنجا بود اما دست ملاک آفساید نیست و این گل درست بود.

وی ادامه داد: در یکی دیگر از صحنه های نیمه اول، عارف غلامی، مدافع شماره پنج استقلال روی مهاجم نساجی خطا کرد و داور مجبور به اعلام پنالتی شد. این مدافع استقلال در دقیقه 20 به پشت پای احسان کهری بازیکن نساجی ضربه زد و داور مجبور شد یک پنالتی برای تیم میهمان اعلام کند.

این کارشناس داوری افزود: در صحنه گل سوم استقلال پیش از ضربه صالح حردانی، محمد محبی در کمین نبود تا پس از برخورد توپ به دروازه از موقعیت خود سوء استفاده کند. همچنین شوت حردانی قبل از برخورد به تیر به دست هاگیگی برخورد کرد. به همین دلیل گلی که محبی روی ریباند زد دقیق بود.

سلیمانی خاطرنشان کرد: در دقیقه 68 مدافع نساجی حرکت دیگری انجام نداد اما محیبی مهاجم استقلال با ضربه ای به مدافع خطا کرد و ادامه بازی درست شد. اگر خطایی وجود داشت، خارج از محوطه جریمه بود.

دیدگاهتان را بنویسید