نظر کارشناسی درباره صحنه جنجالی داوری پرسپولیس و نساجی

با این حال هواداران پرسپولیس در شبکه های اجتماعی نیز معتقدند که باید یک پنالتی به سود تیمشان اعلام می شد و مسعود شجاعی باید با کارت قرمز داور زمین مسابقه را ترک می کرد تا نساج با 9 بازیکن در ادامه بازی را ادامه دهد. دقایق پایانی . .

در همین راستا کارشناسان داوری اظهار داشتند که شما نظرات آنها را در این خصوص مطالعه کرده اید:

* صحنه مشکوک پنالتی برای احسان پهلوان (دقیقه 45)

ابراهیم میرزابیگی: در این صحنه مدافع نساجی بی احتیاطی کرد و مهاجم پرسپولیس را که در محوطه جریمه است سرنگون کرد و باید پنالتی گرفته شود.
نوذر رودنیل: ادامه بازی در این صحنه درست بود.
حسین عسگری: تصمیم داور درست بود چون فاصله توپ بین دو بازیکن برابر است و دو بازیکن به توپ ضربه می زنند و اشتباهی رخ نمی دهد.
حیدر سلیمانی: احسان پهلوان و مدافع نساجی همزمان اشتباه کردند و در چنین صحنه هایی اگر داور بازی می کند بهتر است تاخیر را اعلام کند اما اگر اشتباه را به نفع تیم دفاع اعلام کند. ما نمی توانیم اعتراض کنیم زیرا در صحنه های 50-50 بهتر است.به نفع تیم مدافع بازی کنید.

* درگیری علیرضا حقیقی و احسان پهلوان (دقیقه 49)

ابراهیم میرزابیگی: هر دو بازیکن به سمت توپ رفتند و هیچ کدام اشتباه نکردند. به نظر من داور باید بازی را متوقف می کرد و سپس بازی دراپ بال را دنبال می کرد و اخطار به احسان پهلوان درست نبود.
نوذر رودنیل: ابتدا آقای حقیقی با لگد به شکم مهاجم پرسپولیس زد. بنابراین دروازه بان اول نساجی اشتباه کرد و آقای مهدوی هم اشتباه کرد و باید برای پرسپولیس پنالتی می گرفت.
حسین عسگری: تصمیم قاضی کاملا اشتباه بود. بازیکن پرسپولیس اشتباه نکرد و تنها ضربه ای به توپ زد اما دروازه بان نساجی با ضربه به ران و شکم مهاجم، خطای پنالتی را مرتکب شد.
حیدر سلیمانی: هیچ بازیکنی مقابل هم اشتباه نکرد و باید دستور ادامه بازی را می داد. تذکری که در این صحنه به پهلوان داده شد اگر اشتباهی باشد اشتباه است اما فکر می کنم برای اعتراضش به او کارت داده است.

* اشتباه مسعود شجاعی برای وحید امیری (دقیقه 56)

ابراهیم میرزابیگی: در این صحنه آقای شجاعی اشتباه می کند که مستحق کارت زرد است و باید اخراج شود.
نوذر رودنیل: آقای شجاعی در دقیقه 28 اخطار گرفت و در دقیقه 56 با دریافت کارت زرد دوم مجبور به اخراج شد.
حسین عسگری: داور در این صحنه باید به مسعود شجاعی کارت زرد می داد.
حیدر سلیمانی: مسعود شجاعی بابت کارت زردش کارت زرد گرفت اما داور کارت زرد دوم را به او نداد. شجاعی در این صحنه باید اخراج می شد.

* گل آفساید نساجی (دقیقه 62)

ابراهیم میرزابیگی: همانطور که مشخص است کمک داور مسابقه پشت مدافعان پرسپولیس قرار گرفته و نتوانسته صحنه را به درستی تشخیص دهد. مدافع پرسپولیس یک پا مقابل مهاجم حریف قرار گرفته و کمک داور اشتباه کرد.
نوذر رودنیل: گل نساجی قوی بود.
حسین عسگری: گل سالم بود. بازیکن پرسپولیس آفساید را پر کرده بود و کمک داور به دلیل جاگیری نادرست در این صحنه اشتباه کرد.
حیدر سلیمانی: گل نساجی را داور در کمین اشتباه اعلام کرد. مهاجم نساجی با مدافع پرسپولیس هم خط بود و ضربه جامد نساجی به اشتباه مردود شد. فکر می کنم این اشتباه به دلیل رنگ لباس هر دو تیم است.

* کارت زرد دوم و اخراج ایوب کلانتری (دقیقه 78)

ابراهیم میرزابیگی: اخراج درست بود چون بازیکن اشتباه کرد.
نوذر رودنیل: اخراج از پلیس درست بود.
حسین عسگری: تصمیم داور برای دادن کارت زرد درست بود زیرا بازیکن نساجی با بی احتیاطی اشتباه کرد.
حیدر سلیمانی: اخراج ایوب کلانتری کاملا درست بود و این بازیکن بی دقت برای بازیکن پرسپولیس اشتباه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید