عکس جنجالی ترین صحنه بازی نساجی – پرسپولیس

عکس جنجالی ترین صحنه بازی نساجی - پرسپولیس

علاوه بر 4 گل خورده، یک گل دیگر نیز در بازی به چشم می خورد که توسط کمک داور مردود اعلام شد و همچنین صحنه های خطرناک دیگری که می تواند تعداد گل های هر دو تیم را افزایش دهد. اما یکی از آن صحنه ها تجربه احسان پهلوان در موقعیتی نسبتاً با علیرضا حقیقی بود که منجر به مصدومیت شدید علیرضا حقیقی شد و داور به احسان پهلوان کارت زرد نشان داد. در صحنه ای که دروازه بان نساجی معتقد است داور باید به خاطر یک خطای ظالمانه به بازیکن حریف کارت قرمز می داد، بازیکن پرسپولیس هم مدعی است که علیرضا حقیقی علیه او پنالتی گرفته است.

جالب است بدانید در زمان درگیری این دو بازیکن داور کمی از صحنه دور بود اما خطای کمک داور اعلام شد و در نهایت مهدوی داور به احسان پهلوان کارت زرد نشان داد. علیرضا حقیگی نیز با انتشار عکسی از پای خون آلود خود در فضای مجازی ثابت کند که احسان پهلوان اشتباه بی رحمانه ای در حق او مرتکب شده و داور باید به او کارت قرمز نشان می دهد.

هر دو بازیکن برای مهار توپ به سمت توپ حرکت می کنند و برخورد در این مسیر باعث مصدومیت علیرضا حقیقی می شود. شاید چون توپ در اختیار دروازه بان نساجی نبود، مهدوی فقط به احسان پهلوان کارت زرد داد و اینکه احسان پهلوان عمدا دروازه بان نساجی را مصدوم نکرد و فکر می کرد زودتر از او به توپ می رسد. در هر صورت پرونده این بازی با نتیجه 3 بر یک به سود پرسپولیس به پایان رسید و شاگردان یحیی گل محمدی پس از کسب فرصت در دیدار سوپرجام مقابل فولاد با پیروزی مقابل نساجی به شرایط ایده آل خود بازگشتند.

دیدگاهتان را بنویسید