نقش شیراز در مناسبات سازمان‌های بین‌المللیِ مدیریت شهری، تعیین کننده است

معاون شهردار شیراز:

معاون شهردار شیراز ضمن حضور در پانزدهمین همایش عمومی سازمان پایتخت ها و شهرهای اسلامی گفت: شیراز نقش تاثیرگذار و تعیین کننده ای در سازمان های بین المللی در حوزه حکمرانی شهری دارد.

به گزارش خبرگزاری موج فارس

به گزارش شهرداری شیراز، آرش فرج زاده معاون شهردار شیراز با اشاره به جایگاه شیراز به عنوان تنها کلانشهر ایرانی، عضویت در هیات مدیره اتحادیه شهرهای تاریخی، عضویت در هیات مدیره کلانشهرها اولین دخالت شیراز را تشریح کرد. شهرداری در رویدادهای OICC به عنوان یک حضور چشمگیر و موثر.

این مقام ارشد شهری انتخاب شهرداری شیراز به عضویت کمیته فنی همایش را دلیلی بر این امر دانست و گفت: جمع بندی مباحث تخصصی، تصمیم گیری در خصوص پیشنهادات مطرح شده در این همایش و نگارش نهایی بر عهده این کمیته بود. بیانیه.

فرج زاده تاکید کرد: حضور فعال و تاثیرگذار در مجامع بین المللی که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است از برنامه های مهم این دوره از مدیریت شهری است.

وی افزود: اولین اقدام شهرداری برای حضور فعال در این رویداد مکاتبات شهردار شیراز با همتای خود در قونیه شهر میزبان و دبیرخانه سازمان در جده عربستان و تاکید بر لزوم نوبت دهی بود. کنفرانس عمومی OICC به عرصه محکومیت اقدامات جنایتکارانه اسرائیل.

معاون شهردار شیراز با قدردانی از حمایت دبیرخانه، شهر میزبان و حمایت سایر اعضا برای تحقق مواضع صریح این سازمان در برابر رژیم صهیونیستی، گفت: سه بند از 11 بند بیانیه پایانی که با پیش نویس آن تدوین شده است. مشارکت شهرداری شیراز، ارتباط مستقیمی با حوادث غزه دارد، محکومیت «جنایت» بر پایان سریع و بدون قید و شرط جنگ افروزی این رژیم و لزوم همبستگی و تشویق شهروندان به تحریم کالاها و خدمات تاکید دارد. افراد، موسسات و سازمان های مرتبط با اسرائیل.

این مقام ارشد دولت شهری ابراز امیدواری کرد: عزم شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر شیراز برای ارتقای جایگاه بین المللی این شهر همراه با هم افزایی و تعامل سایر نهادهای ذیربط همچنان نقش آفرین باشد. به عنوان بازوی قدرتمند کشور در عرصه دیپلماسی عمومی و ترسیم افق های جدید در این زمینه.

بر اساس این گزارش، پانزدهمین کنفرانس عمومی سازمان پایتخت ها و شهرهای اسلامی با حضور مقامات بیش از 30 شهر کشورهای اسلامی از روز سه شنبه 4 اردیبهشت 1403 آغاز و عصر روز چهارشنبه پایان یافت. بیست و ششم با قرائت سخنرانی پایانی.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها