هشت راهکار بانک صادرات ایران برای توسعه و توانمندسازی صنعت ابلاغ شد

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، غلامرضا طالبیان رئیس اداره بانکداری شرکتی این بانک در نشست فعالان اقتصادی، کارآفرینان، صنعتگران و اساتید دانشگاه در دومین کنگره بین المللی توسعه و توانمندسازی صنایع، با بیان اینکه تعهدات و ماموریت ها وی راهبرد جدید بانک صادرات ایران را برای حمایت از توسعه و توانمندسازی این صنعت برشمرد.

طالبیان گفت: اقتصاد کشور همچنان بانک محور است و لازم است نظام بانکی متناسب با توانمندسازی تولید به روز شود و بانک صادرات ایران نیز با استفاده از نتایج تحقیقات بر روی بانک های موفق در بحران سال 1386 اقدام به توسعه مناسب کرده است. استراتژی های پایداری و حمایت های بعدی از تولید و صنعت.

وی گفت: بانکداری جامع بر اساس نیاز مشتریان، استفاده از درگاه های متنوع خدمات مشتریان، استفاده از مدل های صنعتی در بانکداری، مدیریت ریسک، اجرای دقیق قوانین مدیریت سرمایه گذاری، امکان ارائه مدل های مختلف بانکی، سوئیچینگ در مرز فناوری و نوسازی و مدیریت دقیق منابع انسانی به عنوان هشت عامل کلیدی برای ثبات بانک ها پس از بحران سال 1386 شناخته می شود و بانک صادرات ایران با توجه به تجربیات این بانک ها در دنیا و همچنین استفاده از بیش از 72 سال تجربه در حوزه مالی اقتصادی. همراه با غرفه صنعت و تولید.

طالبیان همچنین از حرکت این بانک به سمت تحول دیجیتال به عنوان تغییر نگرش جدید نسبت به تغییرات سریع خدمات مختلف بانکی در سراسر جهان یاد کرد.

رئیس کل بانکداری شرکتی بانک صادرات ایران تلاش در حوزه تامین مالی زنجیره تامین، تجزیه و تحلیل داده ها، بانکداری هوشمند، استفاده از بانکداری باز و تحول در فرهنگ بانکداری را از دیگر موارد مهم برای تغییر نگرش این بانک به ارائه خدمات اختصاصی به مشتریان خرد و شرکت برشمرد. و همچنین توانمندسازی صنعت.

دومین کنگره بین المللی توسعه و توانمندسازی صنعت با رویکرد «نقش رویکردهای فناوری و هوشمندی در جهش تولید» در سه محور پایداری و ارتقای کارایی شبکه برای زنجیره تامین پایدار در صنعت، نقش تحول دیجیتال و مدیریت داده ها در توسعه صنایع رقابتی، رویکرد فناورانه و مشارکت مردمی در تولید مسکن و همچنین نقش هویت زنان در توسعه و شکوفایی این صنعت در مرکز صدا و سیما برگزار شد. همایش های تلویزیونی و تندیس و لوح ویژه وی به پاس حمایت و مشارکت بانک صادرات ایران با این صنعت اهدا شد.