تامین مالی پروژه صنعت پتروشیمی در بانک صادرات ایران


ساعت: 21:28
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۵
کد خبر: 1904047

مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: هم افزایی شبکه بانکی کشور و صنایع هسته ای ظرفیت بیشتری برای خدمت رسانی به مردم ایجاد می کند و به همین منظور بانک صادرات ایران آمادگی کامل برای تامین مالی صنعت پتروشیمی را دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، سید ضیاء ایمانی در سفر به استان خوزستان در دیدار با برخی از مدیران شرکت های تولیدی و واحدهای بزرگ پتروشیمی کشور بر این نکته تاکید کرد و افزود: شبکه بانکی و صنعت کشور و شبکه تولید کشور دو مجموعه متحد و هماهنگ هستند که با هم افزایی بیشتر ظرفیت بیشتری را برای خدمت رسانی به مردم و اقتصاد کشور فراهم می کنند و بانک صادرات ایران از تمام ظرفیت های موجود در داخل و شعب خارج از کشور استفاده می کند. حمایت از صنعت پتروشیمی

ایمانی با تاکید بر اینکه بانک صادرات ایران آمادگی کامل برای ارائه خدمات به صنعت پتروشیمی را دارد، افزود: بانک صادرات ایران در اکثر کشورهای حوزه خلیج فارس، لبنان و اروپا شعبه دارد و قادر به ارائه کلیه خدمات مالی و بانکی است. همچنین بانک صادرات ایران با داشتن شرکت های ابزاری مختلف از جمله صرافی سپهر، کارگزاری بانک صادرات، بیمه سرمد، تامین مالی سرمایه سپهر و … امکان تامین مالی ارزی پروژه های صنعت پتروشیمی در خارج از مرزهای کشور را دارد.

مدیرعامل بانک صادرات ایران تصریح کرد: این بانک خدمات متنوع خود از جمله تامین مالی در قالب سرمایه در گردش، اعتبار اسنادی و ضمانت نامه و سایر خدمات مورد نیاز صنعت پتروشیمی را برای حمایت از سرمایه گذاری های ثابت و مشارکت در کلان ارائه می کند. پروژه های مستقل و سندیکایی با جدیت بیشتری نسبت به گذشته عمل خواهند کرد.

ایمانی همچنین به ظرفیت اوراق گام برای تامین مالی پروژه های بزرگ صنعتی اشاره کرد و افزود: استفاده از این اوراق فرصت مناسبی برای بهره برداری واحدهای تولیدی از ظرفیت بازار سرمایه است.

گواهی اعتبار مولد (GAM) یک اوراق بهادار قابل معامله در بازارهای پول و سرمایه است که تلاش می‌کند در چارچوب مدیریت نقدینگی بانک مرکزی، عرضه غیرتورمی سرمایه در گردش مورد نیاز زنجیره تولید را فراهم کند.

دیدگاهتان را بنویسید