تمایل بانک رفاه کارگران برای توسعه همکاری با شرکت های فعال در صنعت نفت، گاز، پتروشیمی

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، اسماعیل اللهگانی به منظور ارائه فرصت های سرمایه گذاری در توسعه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی های تجدیدپذیر که در جزیره کیش برگزار می شود، از غرفه ها و بخش های مختلف اولین نمایشگاه بازدید کرد. حضور این بانک وی افزود: بانک رفاه کارگران یکی از بانک های فعال و معتبر در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی است و با سال ها تجربه در این صنعت، ظرفیت مناسب و شایستگی های قابل توجهی برای توسعه فعالیت ها در این حوزه دارد.
وی به افزایش سرمایه بانک رفاه کارگران اشاره کرد و گفت: با افزایش سرمایه این بانک به حدود 200 هزار میلیارد ریال که اوایل امسال نهایی شد، ظرفیت این بانک برای فعالیت در بخش های مختلف اقتصادی از جمله نفت، گاز و پتروشیمی پیدا شد.
علاقانی ادامه داد: برای حمایت از تولید ملی و تحقق اهداف سال تولید; حمایت‌ها و موانع» بانک رفاه کارگران در سال جاری اقدامات قابل توجهی انجام داد و سعی کرد از واحدهای تولیدی در بخش‌های مختلف اقتصادی از جمله واحدهای صنعتی فعال در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی برای برخورداری از حمایت‌ها و تسهیلات مالی مطلوب استفاده کند.
وی تاکید کرد: بانک رفاه در سال های اخیر گام های قابل توجهی برای توسعه فعالیت های خود در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی برداشته است، اما با توجه به ظرفیت ویژه بانک و فعالیت های گسترده سازمان تامین اجتماعی در صنعت، جایگاه و جایگاه نقش بانکداری در این زمینه باید افزایش یابد.
اللهگانی در پایان ابراز امیدواری کرد: برگزاری اولین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری در توسعه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی های تجدیدپذیر نقطه عطفی برای توسعه بانک رفاه در صنایع بزرگ و زیرساخت ها به ویژه صنعت نفت باشد.

دیدگاهتان را بنویسید