صنعت پتروشیمی کشور با حمایت بانک رفاه کارگران در حال توسعه است

صنعت پتروشیمی کشور با حمایت بانک رفاه کارگران در حال توسعه است

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر علاقگانی در این بازدیدها از صنعت پتروشیمی به عنوان یک صنعت پربازده یاد کرد و تاکید کرد: توسعه همکاری های متقابل بانک رفاه کارگران و شرکت های پتروشیمی موجب رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال خواهد شد.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران بر لزوم افزایش حمایت از تولید ملی و حمایت و پیشگیری از این مهم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «تولید، حمایت و موانع» اعلام شده است، تاکید کرد. وی گفت: در این راستا بانک رفاه کارگران آمادگی دارد حمایت های مالی و مالی خود را از شرکت های زیرمجموعه شرکت های پتروشیمی، تکمیل طرح های توسعه ای در این حوزه و همچنین سرمایه در گردش واحدهای پتروشیمی استان خوزستان گسترش دهد. “
دکتر علاقگانی با بیان اینکه بانک رفاه کارگران علاوه بر خدمات ارزی، آماده ارائه خدمات به صنعت پتروشیمی کشور است، از تامین منابع ارزی مورد نیاز شرکت های پتروشیمی فناوران، گدیر و امیرکبیر خبر داد و گفت: ارز مورد نیاز شرکت های پتروشیمی فناوران، گدیر و امیرکبیر است. منابع این شرکت ها توسط بانک کارگران به عنوان بستری برای توسعه فعالیت های آنها تامین می شود و گامی بسیار بزرگ در جهت بهبود روابط بین المللی آنها می باشد.
وی همچنین از تصویب طرح جدید تولید کلر پتروشیمی فارابی شامل پتروشیمی های غدیر، فن آوران و امیرکبیر از محل اعتبارات بانکی EIH با بانک رفاه کارگران العاصی خبر داد و خاطرنشان کرد: و این نقطه عطفی در این زمینه است. .
دکتر علاقگانی گفت: امیدواریم با توسعه همکاری های متقابل بانک رفاه کارگران و صنعت پتروشیمی کشور شاهد تحولی در این صنعت مهم و کارآمد باشیم که منجر به بهبود شرایط اقتصادی کشور شود. و ایجاد شغل.»
مدیرعامل بانک رفاه کارگران در ادامه با بیان اینکه شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) سهامدار برخی از معتبرترین شرکت های پتروشیمی کشور است و بانک رفاه کارگران نیز شعبه اقتصادی سازمان تامین اجتماعی است، تاکید کرد: این کار را انجام خواهیم داد. شستا را بیش از پیش گسترش داده و با تقویت همکاری های دو کشور شاهد توسعه صنعت پتروشیمی کشور باشیم.
دکتر اللهگانی با بیان اینکه ظرفیت زیادی برای همکاری در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وجود دارد و بخشی از این ظرفیت ها همکاری در صنعت پتروشیمی است، گفت: امیدواریم در دولت سیزدهم و در وزارت مردم، متقابل باشد. همکاری در بخش های مختلف خدماتی، صنعتی، اجتماعی، بیمه ای و … بیشتر از قبل توسعه پیدا کند.
وی در خاتمه با بیان اینکه بانک رفاه اجتماعی در سال های اخیر اقدامات مختلفی را در جهت توسعه خدمات مالی، اعتباری و الکترونیکی انجام داده و توان عملیاتی و اجرایی خود را به میزان قابل توجهی ارتقاء داده است، گفت: حمایت همه جانبه از اقدامات توسعه ای این دستگاه ها و شرکت ها در راستای توسعه خدمات مالی، اعتباری و الکترونیکی است. افزایش و تسهیل فعالیت ها و اقدامات اجرایی سایر دستگاه ها و شرکت های مرتبط با وزارت.

دیدگاهتان را بنویسید