صنایع 260 میلیارد تومان به شرکت گاز بدهکار هستند/ همکاری خوب مردم با شرکت گاز قابل تقدیر است

وی افزود: یکی از صنایع 17 دوره بدهی به شرکت گاز دارد و مشکلی در تعرفه ندارد، با وجود اینکه 13 میلیارد تومان به شرکت گاز بدهکار است اما مطالبات را پرداخت نمی کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه بیش از 95 درصد صنایع نزدیک به هفت ماه است که یک ریال بابت بدهی خود به شرکت گاز پرداخت نکرده اند، گفت: در صورت عدم وصول مطالبات یکی از شاخص های تخصیص بودجه برای شرکت گاز است. شرکت گاز در سال های آینده در بخش صنعتی که به همین موضوع وابسته است با مشکلاتی مواجه خواهد شد.

وی تصریح کرد: این درست نیست که فقط شهروندان در تقاضای گاز استان زنجان همکاری مناسب داشته باشند و سایر بخش ها همکاری نکنند، اما تقاضا در حوزه خانوار رو به کاهش است.

سلیمانی نژاد با اشاره به اینکه 260 میلیارد تومان درخواست از شرکت گاز در صنعت آهن وجود دارد، گفت: شرکت گاز باید درخواست ها را دریافت کند و در صورت عدم دریافت، شاخص با مشکل مواجه می شود و در سال های آینده با مشکل مواجه می شود. بودجه کافی برای گازرسانی به شهرک هایی مانند شهید شهریاری، سنبل آباد و اشراق وجود نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری مصوب کردیم 30 درصد از حقوق صنایع را پرداخت کنیم و مابقی به صورت اقساط تا اسفند ماه پرداخت شود، خاطرنشان کرد: برای تصمیم گیری در مورد بودجه سال آینده باید حساب ها در اسفند ماه بسته شود. سال

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: برنامه ای برای قطع گاز صنایع وجود ندارد و تمام تلاش ما این است که با صنایع تعامل داشته باشیم و برای آنها مشکل ایجاد نکنیم.

دیدگاهتان را بنویسید