هشدار بارش باران در جاده های 9 استان؛ مه در 3 محور منتهی به شمال

هشدار بارش باران در جاده های 9 استان؛  مه در 3 محور منتهی به شمال

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فرج از بارش باران در برخی مناطق استان های اردبیل، سمنان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، گلستان، گیلان، کهگیلویه و بویار احمد، مازندران و فارس خبر داد و گفت: در برخی مناطق استان های اردبیل، سمنان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، گلستان، گیلان، کهگیلویه و بویار احمد، مازندران و فارس بارانی است. رانندگان باید با احتیاط بیشتری رانندگی کنند و به دلیل لغزنده بودن جاده ها سرعت و فاصله ایمن با وسایل نقلیه روبرو را رعایت کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فرج از بارش باران در جاده های 9 استان کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور گفت: بر اساس آخرین گزارش های دریافتی از مراکز کنترل پلیس راهور فرجه در سراسر کشور، هم اکنون شاهد ترافیک نیمه سنگین در محور جنوب به شمال فیروزکوه هستیم. بین مهر گیلاوند و دماوند. همچنین وضعیت مشابهی در محور تهران – کرج – قزوین در محدوده های پل کلک، پل فردیس، حدفاصل مهراویلا تا پل حصارک گزارش شده است. تردد در سایر محورهای مواصلاتی به کندی انجام می شود.

وی درباره وضعیت جوی جاده های کشور نیز گفت: گزارش ها حاکی از ظهور مه در جاده های چالوس، هراز و فیروزکوه است. در این شرایط توصیه می شود رانندگان چراغ های مه شکن خود را روشن کرده و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فرجا همچنین از بارش باران در برخی مناطق استان های اردبیل، سمنان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، گلستان، گیلان، کهگیلویه و بویار احمد، مازندران و فارس خبر داد و گفت: این بارندگی در برخی مناطق استان های اردبیل، سمنان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، گلستان، گیلان، کهگیلویه و بویار احمد است. در شرایط بارانی رانندگان باید با احتیاط بیشتر و سرعت مطمئنه رانندگی کنند و به دلیل لغزنده بودن جاده ها از خودروهای روبرو فاصله بگیرند.

شیرانی در خصوص محورهای مسدود شده نیز گفت: محور خرم آباد – پلدختر تا اطلاع ثانوی مسدود است و تردد از محور متناوب خرم آباد – کوهدشت و محور خرم آباد – پل زال در حال انجام است. همچنین محور اراک – بروجرد نیز تا اطلاع ثانوی مسدود است.

وی ادامه داد: از محورهای غیر اصلی مسدود هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد، اسپکه – بمپور، یزد – دربید، حاجی آباد – آهنگران و رباط پشت بادام – بیاضه تا اطلاع ثانوی مسدود است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اعلام شماره تلفن های 88255555 و 120 از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع سفر با این شماره ها تماس گرفته و با اطلاع از وضعیت جوی، ترافیک و ازدحام جاده ها، مناسب ترین زمان را بیابند. و مسیر برای سفر خود را انتخاب کنید.