همزمان با بهره‌برداری پروژه‌ها در دهه فجر، برای استفاده در اختیار مردم قرار گیرد

استاندار فارس:

استاندار فارس با اشاره به افتتاح پروژه های عمرانی در ایام دهه فجر امسال گفت: به استانداران استان تاکید اکید دارم که پروژه ها باید همزمان با راه اندازی در اختیار مردم قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری موج فارس

جلسه همفکری ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی روز سه شنبه به ریاست محمدهادی ایمانیه استاندار فارس با حضور سایر اعضا برگزار شد.

استاندار فارس در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای حادثه تروریستی کرمان گفت: در ایام الله دهه فجر طبیعتا شاهد افتتاح پروژه هایی خواهیم بود. من به شدت توصیه می کنم که پروژه ها در دسترس مردم قرار گیرد تا همزمان با بهره برداری از آنها استفاده کنند.

وی همچنین با اشاره به ساخت و سازهای قابل انجام در این دهه گفت: رویکرد دولت سیزدهم این است که پروژه جدیدی را شروع نکنیم مگر اینکه اعتبار کامل برای اجرا و تکمیل آن در نظر گرفته شود، بنابراین تمام اصلاحات باید در این زمینه انجام شود. شرط تامین اعتبار تا پایان پروژه. همچنین باید برنامه زمانبندی اجرای این پروژه ها را به صورت پیوست در نظر گرفت.

نماینده ارشد دولت در فارس مدیران را مکلف به برگزاری میز خدمت از مدیران کل و روسای سازمان ها در شیراز و سایر شهرستان ها کرد و خطاب به رئیس اداره کل ورزش و جوانان فارس گفت: در این مراسم در دهه گذشته ورزش همگانی در شهر شیراز برگزار و با همکاری شهرداری ها برنامه ریزی مناسبی در سایر شهرها انجام شود.

ایمانیه در ادامه بر لزوم ارائه دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کرد و از مدیران سازمان ها خواست تا مدیران روابط عمومی سازمان ها را مکلف کنند تا با ذکر اعداد و ارقام، عموم مردم را با آنچه در حوزه تخصصی خود از انقلاب اسلامی ایجاد شده آشنا کنند. و ارقام

وی انتشار این مطالب و دستاوردها را منوط به ذکر دقیق اعداد و ارقام دانست و افزود: امکان راستی آزمایی و عدم وجود تناقض در اظهارات دو شرط اصلی در ارائه گزارش از دستاوردهای کشور است. 45 سالگی انقلاب اسلامی.

استاندار فارس در بخشی دیگر از سخنان خود به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد به ویژه زنان زندانی در این ایام اشاره کرد و اظهار داشت: اگر اعتباری را تامین کنیم و بتوانیم خانواده ها را با آزادی زندانیان جرایم غیرعمد متحد کنیم. ، قطعاً گامی رو به جلو برداریم گام موثری برای تحکیم بنیان خانواده برداشته ایم.

وی همچنین بر معرفی سازمان ها و نهادهایی که در سال گذشته فعالیت بیشتری داشتند تاکید کرد و از لزوم پیروی از بهترین الگوها صحبت کرد.

ایمانیه همچنین از مشارکت هیئت های مذهبی و هیئت های مردمی در برپایی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در پایان با اشاره به اقدامات ارزنده شهرداری شیراز در ایام محرم، صفر و فاطمیه امسال گفت. وی گفت: انتظار می رود با توجه به دهه فجر همزمان با ایام رجب و شعبان شهرداری شیراز همچون گذشته جسور، فعال و کارآمد ظاهر شود و اقدامات مناسبی را در سطح شهر و در جشن های پیش رو انجام دهد.



آیا این خبر مفید بود؟