هوای شهرهای صنعتی تا عصر امروز آلوده‌تر می‌شود

بر اساس اطلاعیه سازمان هواشناسی:

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی امروز در شهرهای صنعتی آلاینده های هوا افزایش می یابد و در عصر سامانه بارشی از غرب کشور وارد می شود.

به گزارش خبرگزاری موج


سازمان هواشناسی کشوری گزارش داد: امروز در بیشتر مناطق کشور جو آرام و با ثباتی حاکم است که به دلیل پایداری و عدم تحرک هوا شرایطی را برای تجمع ایجاد می کند. آلاینده های جوی کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی نیز محتمل است.

از اواخر امروز با ورود سیستم تسویه حساب در برخی مناطق باران و برف می بارد.

سازمان هواشناسی همچنین نسبت به نفوذ و فعالیت سامانه بارشی، بارش باران، برف در مناطق سردسیر و مرتفع، وزش باد موقت شدید، کولاک در مناطق کوهستانی، کاهش نسبی دما و رعد و برق در مناطق گرمسیری از سه شنبه شب تا امروز هشدار داد. او روز شنبه تا 23 دسامبر اعلام کرد.

وضعیت جوی حاکم امروز در کمربند غربی استان های آذربایجان غربی و کردستان، چهارشنبه در استان های گیلان، مازندران، اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، زنجان، کرمانشاه، قزوین و نواحی شمالی استان های البرز، تهران، همدان، ایلام و لرستان ، پنجشنبه در اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، قم، مرکزی، همدان، شمال و غرب اصفهان، لرستان، کرمانشاه، ایلام، نیمه شمالی خوزستان ، غرب و شمال چهارمحال و بختیاری و خراسان شمالی، جمعه در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل جنوبی، کردستان، زنجان، کرمانشاه، مرکزی، همدان، لرستان، شمال بوشهر، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال غرب. فارس، قزوین، قم، در البرز و تهران و روز شنبه در گیلان، غرب مازندران، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، ایلام و شمال لرستان پیش بینی می شود.



آیا این خبر مفید بود؟