فردا سامانه جدید بارشی/آلودگی هوای کلانشهرها و شهرهای صنعتی وارد کشور می شود.

ساعت: 10:28
تاریخ انتشار: 1300/09/16
کد خبر: 1790207

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: طی دو روز آینده در اکثر نقاط کشور جوی آرام و پایدار پیش بینی می شود که این امر باعث افزایش غلظت آلاینده های هوا و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت می شود. .

به گزارش خبرنگار اقتصادی راه دانا؛ سازمان هواشناسی وضعیت هوای روزهای آینده را پیش بینی می کند: روز بعد در شرق و جنوب شرق کشور گاهی وزش باد شدید پیش بینی می شود و در سایر نقاط کشور جوی آرام و پایدار حاکم است که در اکثر نقاط نیز آرام است. کشور.مدیریت می کند. بنابراین در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده های هوا و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود.

از اواخر وقت چهارشنبه 17 آذر و بامداد پنجشنبه 16 آذر با موجی از شمال غرب کشور در آذربایجان غربی، کردستان و بتدریج آذربایجان شرقی، برخی مناطق نیمه جنوبی اردبیل، زنجان و کرمانشاه بارش شدید باران همراه با وزش باد شدید و در مناطق سردسیر و ارتفاعات بارش برف و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

روز جمعه در بیشتر نقاط کشور آسمان آفتابی و تنها در شرق مازندران و گلستان وزش باد پراکنده پیش بینی می شود.

آسمان پایتخت امروز صاف تا نیمه ابری همراه با غبار محلی پیش بینی می شود. بیشینه و کمینه دمای هوای تهران 14 و 6 درجه خواهد بود.

امروز بندرعباس با بیشینه 29 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و زنجان با کمینه دمای 3 درجه بالای صفر و همدان با حداقل 4 درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهند بود. استان

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید