سامانه بارشی آخر هفته وارد کشور شد/ هشدار آلودگی در کلانشهرها و شهرهای صنعتی

زمان: 09:41
تاریخ انتشار: 1300/09/22
کد خبر: 1791688

سازمان هواشناسی گفت: از فردا 23 آذرماه تا پایان هفته شاخص کیفیت هوای تهران، اصفهان و کرج افزایش می یابد و غلظت آلاینده های هوا به شرایط ناسالم برای همه گروه های سنی می رسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سازمان هواشناسی با اعلام آخرین وضعیت هواشناسی کشور گفت: طی پنج روز آینده در اکثر نقاط کشور جوی پایدار حاکم خواهد بود که منجر به انباشت آلاینده های هوا و بدتر شدن کیفیت هوا در مناطق صنعتی و پرتردد به ویژه در نقاط مختلف کشور خواهد شد. سه شنبه تا پنجشنبه این هفته.

روز سه شنبه 23/09/1400 در تهران و اصفهان، روز چهارشنبه 24/09/1400 در تهران، اصفهان و کرج و روز پنجشنبه 25/09/1300 در تهران، اصفهان و کرج، افزایش شاخص کیفیت هوا و احتمال افزایش غلظت آلاینده های هوا شرایط ناسالم برای همه گروه هاست و در صورت عدم پایش و کنترل منابع آلاینده، احتمال بروز بسیاری از شرایط ناسالم به ویژه در مناطق پرتردد و مناطق صنعتی پیش بینی می شود.

توصیه می شود مدیریت کاهش تردد وسایل نقلیه و کنترل فعالیت واحدهای صنعتی، تاکید بر کمبود تردد برای تمامی گروه های سنی و پرهیز از فعالیت بدنی و ورزش در فضای باز را در دستور کار قرار دهد.

روز دوشنبه 22 آذرماه در سواحل خزر، خراسان شمالی و خراسان شمالی بارش های کوتاه مدت داریم و در ارتفاعات بارش برف پاره پاره پیش بینی می شود.

از فردا تا چهارشنبه 24 آذرماه در شرق و جنوب شرق کشور وزش باد و گرد و خاک خواهیم داشت و اواخر روز پنجشنبه سامانه بارشی غرب کشور را تحت تاثیر قرار می دهد و در روز جمعه 26 آذرماه شدت آن خواهد بود. افزایش دادن. در نیمه غربی کشور

در دو روز آینده کاهش 6 تا 8 درجه ای در شرق و شمال شرق کشور خواهیم داشت.

آسمان تهران صاف همراه با غبار محلی، بعد از ظهر غبارآلود پیش بینی می شود، حداکثر و کمینه هوای تهران فردا 13 و 4 درجه پیش بینی می شود.

بندرعباس با بیشینه دمای 28 درجه بالای صفر گرم ترین مرکز استان و بیرجند و همدان با کمینه دمای 7 درجه زیر صفر و شهرکرد با حداقل دمای 8 درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهند بود. استان.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید