هواشناسی ایران 14/14/1400; سامانه جدید بارشی فردا وارد کشور می شود

هواشناسی ایران 14/14/1400;  سامانه جدید بارشی فردا وارد کشور می شود

روز جدید : سازمان هواشناسی از ورود سامانه جدید بارشی فردا به کشور خبر داد و افت ۸ تا ۱۰ درجه ای را در برخی نقاط کشور پیش بینی کرد.

بر اساس تحلیل وضعیت جوی و نقشه های آینده ساز سازمان هواشناسی امروز در برخی نقاط استان های کرمان، فارس، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان بارش باران، گاهی رعد و برق، وزش باد شدید موقت و بارش برف پیش بینی می شود.

فردا اوایل یکشنبه 15 اسفندماه در خراسان رضوی بارش های کوتاه مدت پیش بینی می شود و بعد از ظهر سامانه بارشی جدید وارد کشور می شود. به طور موقت پیش بینی می شود.

دوشنبه، علاوه بر مناطق مذکور، دامنه سامانه بارشی شامل ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز در قزوین، البرز، تهران، سمنان، دریای خزر حل و بخش‌هایی از مرکز و شمال شرق کشور است. هوای ابری و بارش باران روز سه شنبه در مناطق شمال شرقی و کوهستانی آلبورگ پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، با ورود مجدد سامانه بارشی از بعدازظهر چهارشنبه، بارش ها در نواحی غربی آغاز می شود و به تدریج مناطق غربی، ارتفاعات زاگرس مرکزی و ارتفاعات غربی البرز را در بر می گیرد.

وزش باد شدید برای امروز و فردا در دامنه های جنوب شرقی، شرقی و جنوبی البرز و همچنین در مناطق غبارآلود پیش بینی می شود.

همچنین از امروز تا دوشنبه دمای هوای دریای خزر 8 تا 10 درجه کاهش و در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 6 تا 8 درجه افزایش می یابد.

دیدگاهتان را بنویسید