شرایط هواشناسی در 13 ژانویه; سامانه بارشی جدید از غرب کشور وارد می شود

روز جدید : امروز پنجشنبه با ورود سامانه بارشی در غرب کشور در مناطقی از غرب، شمال غرب، ارتفاعات البرز مرکزی بارش باران و برف پیش بینی می شود.

امروز پنجشنبه با ورود سامانه بارشی به غرب کشور در مناطقی از غرب، شمال غرب، ارتفاعات البرز مرکزی، پراکنده در گیلان، همچنین در شمال خوزستان، چهارمحال و بختیاری، غرب اصفهان، بارندگی و مناطق برفی و سرد و ارتفاعات برفی پیش بینی می شود.

روز جمعه گستره سامانه بارشی، شمال غرب، غرب، جنوب غرب، سواحل خزر، استان های واقع در جنوب البرز مرکزی شامل تهران، البرز و قزوین و برخی از مناطق استان کرمان را پوشش می دهد.

شدت بارندگی در جنوب و جنوب آذربایجان، اردبیل، غرب کردستان و کرمانشاه، ارتفاعات مرکزی البرز در استان‌های تهران، البرگ، قزوین و زنجان، شرق لرستان، جنوب و غرب اصفهان، چهارمحال و بهالی فارس، گیلان و مازندران، کهگیلویه و بویراحمد.

در این روز در برخی از مناطق غربی و دامنه های جنوبی البرز رعد و برق و در نواحی جنوبی کشور رگبار و رعد و برق و وزش باد موقتی شدید پیش بینی می شود.

روز شنبه در بیشتر مناطق کشور و در استان های فارس، کهگیلویه و بویراحمد، شمال بوشهر، شرق هرمزگان، جنوب کرمان، برخی مناطق یزد، شمال خراسان جنوبی و خراسان رضوی بارش باران خواهد بود. .

روز یکشنبه بارندگی در مناطق جنوبی، جنوب شرق و شرق کشور ادامه دارد و موج جدیدی از شمال غرب و غرب وارد کشور می شود. بارش در شمال غرب، غرب، برخی از مناطق دامنه های جنوبی البرز، سواحل شمالی کشور رخ می دهد.

شدت بارش در این روز در جنوب فارس و بوشهر، جزایر واقع در تنگه هرمز و مرکز خلیج فارس، برخی مناطق هرمزگان و کرمان، نیمه جنوبی خراسان جنوبی و جنوب غربی آذربایجان، غربی است. کردستان . . در این روز بارش در شمال غرب، غرب و دامنه های البرز اغلب به صورت برف یا برف و باران است.

روز دوشنبه به استثنای مناطق کویری مرکزی کشور در اکثر مناطق بارش خواهد بود. در نواحی جنوبی و در رشته کوه های زاگرس و البرز و در غرب و شمال غرب کشور بیشتر برف می بارد.

از روز جمعه تا یکشنبه دما در شمال غرب، غرب، سواحل شمالی و حدود 5 تا 7 درجه در دامنه های جنوبی البرز حدود 7 تا 12 درجه کاهش می یابد.

شرق، شمال شرق، جنوب غرب و مرکز در روزهای دوشنبه و سه شنبه حدود 6 تا 12 درجه کاهش دما پیش بینی می شود. دریای خزر از شنبه تا دوشنبه طوفانی است. جمعه نیمه غربی خلیج فارس، شنبه خلیج فارس و تنگه هرمز و یکشنبه شرق و مرکز خلیج فارس تنگه هرمز و دریای عمان طوفانی و طوفانی است.

دیدگاهتان را بنویسید