واکنش رضا درویش به دعوتش به کمیته انضباطی

واکنش رضا درویش به دعوتش به کمیته انضباطی

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس پس از پایان بازی با هواداران در گروه خبرنگاران صحبت کرد. درویش درباره مدیریت موقت پرسپولیس گفت: ما 4 فینال داشتیم و در یک فینال با 3 فینال دیگر پیروز شدیم. خدا کمک کند تا برای بازی با استقلال خوزستان آماده شویم.

وی درباره دعوت به کمیسیون اخلاق توضیح داد: بی معنی است و ابتدا با عناوین مختلفی به ما می گفتند. نمی دانم چه خبر است، همین امروز که در راه بودم، یکی از خبرنگاران به ما گفت بیایید در ساختمان و طبق معمول مطیع هستیم.

درویش درباره فساد مالی باشگاه ها گفت: من هم شنیده ام. خوشبختانه دست توانایی بالا رفت. سامانه کارگزاری توسط فضای مجازی و اهالی رسانه اداره می شد. ما بارها در این مورد تذکر دادیم اما کمیته انضباطی و کمیته اخلاق از ما خواستند. ظاهرا نهادهای نظارتی به این نتیجه رسیده اند که اتفاقات بد زیادی در فوتبال افتاده و همیشه هم بوده است. امیدوارم روزی برسد که با حمایت رسانه ها و برخی عوامل فوتبالی و غیر فوتبالی دیگر این مسائل توسط برخی از شهروندان مشخص نشود. باشد که خداوند در فوتبال شروع به بهبود سلامتی کند و مستحقان حق خود را بگیرند.

درویش درباره جلسه با مالکان جدید باشگاه درباره آینده این تیم گفت: پاداش برنده چند روز پیش واریز شد اما باید در بانک های مختلف عضویت داشت و چندین جلسه اضطراری برای رفع اضطرار برگزار کردیم. موانع را باید طی یکی دو روز آینده با مدیرعامل بانک شهر و دو بانک دیگر تشکیل دهیم. اولاً برای ادامه کار، چه تعهداتی را باید سریعتر انجام دهیم و چه کارهایی را باید انجام دهیم. که

درویش درباره تصمیم کمیته انضباطی درباره بازیکن خاطی باشگاه استقلال گفت: همه آنها حاشیه ساز هستند. بازیکن و کاپیتان کشورمان در بازی قبل اشتباه کردند که به گفته مسئولان کمیته داوران کارت قرمز دریافت نکرد اما آن را داد و هفته بعد همه داوران اعتراف کردند که باید یک ثانیه می گرفتند و کارت سوم و خوب پیش نرفت. خوشبختانه امروز با رئیس کمیته داوران صحبت کردم و گفتند درست و درست است! اما حق با شماست که این چیزی را حل نمی کند، حق با شماست که به کسی امتیاز نمی دهند، می گویند 2000 حق مال شماست، اما حتی یک مثقال امتیاز هم نمی دهند.

وی درباره بازی فینال استقلال که خارج از تهران با حضور تماشاگران برگزار می شود، گفت: اعتراضی نکردیم. گفتیم چون همه برای اعتدال و انصاف گریه می کنند، اگر تصمیمی برای بازی در ورزشگاه شهید دستگردی که بدون هوادار است، برای تیم های دیگر می گیرند، برای تیم ما هم همین تصمیم را بگیرند. وقتی امروز تصمیم گرفتند این مسابقه را در این ورزشگاه بدون تماشاگر برگزار کنند، قطعاً برای این مسابقه هم همین کار را خواهیم کرد.

وی درباره تماشاگران این دیدار گفت: به ما گفتند می توانید 70 نفر را معرفی کنید و ما هم معرفی کردیم اما وقتی آمدیم بیش از 7 یا 8 نفر اجازه ندادند. البته 10-15 نفر دیگر را نصف می کردند.