اولین واکنش کمیته انضباطی به ضرب و شتم ساپینتو

اعتراض گسترده باشگاه استقلال به محرومیت ساپینتو به دلیل اتفاقات بازی مس کرمان، رضا جاودانی، یکی از اعضای کمیته انضباطی را بر آن داشت تا توضیحاتی را ارائه کند.

جاودانی درباره اعلام باشگاه استقلال مبنی بر حساس بودن کمیته انضباطی روی ساپینتو گفت: ما به هیچکس حساسیت نداریم و نخواهیم بود. ما فقط حمله را تماشا می کنیم و برایمان مهم نیست که چه کسی طرف ماست. مثلاً وقتی شخصی از چراغ قرمز عبور می کند، برای شما مهم نیست که آن شخص کیست، فقط شماره پلاک ثبت می شود. «هر کس مرتکب تخلف شود باید عواقب آن را تحمل کند.

وی ادامه داد: اگر این اتفاقات در کشور دیگری رخ می داد که کاملاً قوانین را رعایت می کند، آیا این مربیان می توانند بخشی از کارهایی را که در اینجا آموزش می دهند انجام دهند؟ تیم‌ها دلایل جدی ارائه می‌کنند که این گزارش‌ها درست نیست.”

جاودانی درباره اعتراض شدید باشگاه استقلال به کتک خوردن ساپینتو در کرمان گفت: اگر به اتفاقات بازی مس نگاه کنیم، باشگاه استقلال حتی دو خط دفاعی به ساپینتو نداد و اگر هم داد فقط مصاحبه و بیانیه بود. … باید بتوانند آن را ثابت کنند و دلایل برهان روشن است. همانطور که گفتم طبق قانون ملاک تصمیم کمیته انضباطی گزارش ناظر و داور است مگر اینکه دلایل جدی برای اثبات خیانت او وجود داشته باشد. «این درست نیست که از آنها بخواهیم شهادت بدهند که او مورد ضرب و شتم و نفرین قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید