واکنش همسر ویل اسمیت به ضرب و شتم معروف اسکار!

واکنش همسر ویل اسمیت به ضرب و شتم معروف اسکار!

جیدا پینکت اسمیت در شبکه های اجتماعی به همسرش ویل اسمیت که در نود و چهارمین دوره جوایز اسکار (اسکار 2022) کریس راک را روی صحنه برد، واکنش نشان داد. پینک اسمیت در اینستاگرام نوشت: «این فصل بهبودی است و من برای آن آماده هستم.

این بیانیه مرموز یک روز پس از عذرخواهی ویل اسمیت به دلیل تعرض فیزیکی به مراسم اسکار منتشر شد. تنش ها زمانی بالا گرفت که راک در دالبی هال لس آنجلس با پینکت اسمیت سر طاس شوخی کرد و برنده بهترین فیلم مستند را اعلام کرد و گفت: “جده، من بی تاب هستم.” آه تو جین 2 را ببینید. بعد از سالی اسمیت، راک فقط به شوخی گفت: “سالی ویل اسمیت باعث شد من ورشکست شوم!” وی افزود که بینندگان شاهد “مهمترین رویداد تاریخ تلویزیون” بوده اند.

اسمیت دو بار سنگ را با کلمات مبتذل خطاب کرد، اما این لحظات در تلویزیون ABC سانسور شد. دقایقی پس از درگیری، اسمیت برای دریافت اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد برای «شاه ریچارد» به صحنه بازگشت. او پس از دریافت جایزه و پس از پایان مراسم از روکا و آکادمی عذرخواهی کرد.

پینک اسمیت چند روز قبل از اسکار به تیک تاک گفت: «برایم مهم نیست مردم در مورد سر طاس من چه فکر می کنند. حدس بزن چرا؟ – چون من او را دوست دارم.

کارولین اسمیت، مادر ویل اسمیت، در مصاحبه با شبکه تلویزیونی محلی فیلادلفیا اکشن نیوز گفت: «او یک فرد عادی و محبوب است. برای اولین بار دیدم که دیوانه شده است. برای اولین بار در زندگی‌ام، هرگز او را ندیده‌ام که این کار را انجام دهد.»

دیدگاهتان را بنویسید