«شکارچیان ارواح» با استقبال خوبی در گیشه مواجه نشد / فیلم ویل اسمیت

ساعت: 11:01
تاریخ انتشار: 14/01/1400
کد خبر: 1786293

در حالی که Ghostbusters در باکس آفیس ایالات متحده 44 میلیون دلار فروخت و فیلم جدید ویل اسمیت تنها حدود 5 میلیون دلار فروخت، جیمز باند پرفروش ترین فیلم هالیوودی سال شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ورایتی، «شکارچیان ارواح: زندگی پس از مرگ»، دنباله ای بر کمدی کلاسیک علمی تخیلی دهه 80، این آخر هفته در گیشه اکران شد و در سه سناریو 44 میلیون دلار فروخت. او در 4315 سینما موفق به کسب سریعترین جایزه شد.

در سطح بین المللی، Ghostbusters: Life After Death در 31 بازار خارجی 16 میلیون دلار فروخت و مجموع فروش جهانی خود را به 60 میلیون دلار رساند. این فیلم به کارگردانی جیسون ریتمن ساخته شد و بودجه ای بالغ بر 75 میلیون دلار داشت. در این فیلم پل راد، کری کوهن و مک کنا گریس به ایفای نقش پرداخته اند.

این نتیجه بهتر از حد انتظار است و نشان می دهد که خانواده ها آماده بازگشت به سینما هستند، به شرطی که چیز ارزشمندی وجود داشته باشد. واکسیناسیون کودکان یکی از دلایل کنار آمدن خانواده ها با سینما است. با این حال، یک درام بزرگسال مانند «شاه ریچارد» با بازی ویل اسمیت نتوانست در باکس آفیس نشان دهد که هر فیلمی در این شرایط موفق نخواهد بود.

«شاه ریچارد» محصول کمپانی برادران وارنر. با بازی ویل اسمیت در نقش پدر اسطوره تنیس آمریکایی ونوس و سرنا ویلیامز، در 3302 سینما فقط 5.7 میلیون دلار فروش کرد. این فیلم که با بودجه 50 میلیون دلاری ساخته شد، نقدهای مثبتی دریافت کرد و شانس زیادی در فصل جوایز سینمایی به خصوص برای ویل اسمیت دارد.

در عین حال امکان تماشای این فیلم در منزل از طریق HBV Max برای بینندگان این فیلم وجود دارد.

«شاه ریچارد» پس از «مارولز» ساخته مارول و «کلیفورد، سگ قرمز بزرگ» در رتبه چهارم باکس آفیس آمریکا قرار دارد.

پس از دو هفته حضور در صدر، Eternal که به رتبه دوم سقوط کرد، این هفته در 4055 سینما 10.8 میلیون دلار دیگر به دست آورد و مجموع فروش خود را در ایالات متحده به 135.8 میلیون دلار رساند. کلیفورد در دومین هفته اکران خود 8.1 میلیون دلار دیگر فروخت تا این فیلم خانوادگی 33.5 میلیون دلار بفروشد.

Tel Mase با فروش 3 میلیون دلاری پنجمین پرفروش بود و مجموع فروش آن در ایالات متحده را به 98.1 میلیون دلار رساند. این فیلم ساخته دنی ویلنوو قرار است هفته آینده از مرز 100 میلیون دلار عبور کند.

این آخر هفته نقطه عطفی برای جیمز باند بود، زیرا «زمانی برای مردن نیست» با فروش 734 میلیون دلاری از «F9» پیشی گرفت و با جمع آوری 734 میلیون دلاری در سراسر جهان، پرفروش‌ترین فیلم هالیوودی سال شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید