2 خبر آینده برای فیلم و سریال کمدی / انیمیشن “شکارچیان ارواح”


ساعت: 14:39
تاریخ انتشار: 1401/03/14
کد خبر: 1854860

در حالی که سونی قصد دارد کمدی «شکارچیان ارواح» را به یک فیلم انیمیشن تبدیل کند، انتظار می رود که یک سریال انیمیشن ساخته شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ورایتی، Ghostbusters این بار در قالب یک فیلم انیمیشن بازمی گردد.

در 8 ژوئن مصادف با جشن سالانه اکران اولین فیلم «شکارچیان ارواح» که اولین بار در سال 1984 در همان روز اکران شد، سازندگان این روز را با آنونس ها و انیمیشنی بر اساس آن توسط Sony Pictures Animation در فیلم It is handmade جشن گرفتند.

کارگردانی این فیلم بر عهده کریس پرینسکی و جنیفر کلوسکا، خالق هتل ترانسیلوانیا: ترانسفورمانیا است. این برند به طور ناخواسته Disutant را تولید کرده و نویسنده آن خواهد بود.

جیسون ریتمن و جیل کانن، نویسندگان مشترک Ghostbusters: Life After Death و کارگردانی رایتمن، تولید این انیمیشن را بر عهده خواهند داشت.

گفته می شود این فیلم دنباله ای بر «شکارچیان ارواح: زندگی پس از مرگ» محصول 2021 خواهد بود و داستان به نیویورک برمی گردد و از مکان های نمادین همان فیلم استفاده می کند.

روز قبل اعلام شد که سریال انیمیشن «شکارچیان ارواح» در شبکه نتفلیکس در دست ساخت است و توسط ریتمن و کنان تولید خواهد شد. نویسنده این سریال مشخص نشده است.

در صورت ساخت این مجموعه انیمیشن سومین انیمیشن این فیلم خواهد بود. «شکارچیان ارواح واقعی» پیش از این در 140 قسمت از سال 1986 تا 1991 در ادامه شخصیت های اصلی فیلم به نمایش درآمد. سپس در 40 قسمت «شکارچیان یک روح عالی» به نمایش درآمد که با شخصیت های جدیدی عرضه شد.

Ghostbusters 2 در سال 1989 و بازسازی فیلم اصلی در سال 2014 از دیگر فرانچایزهای سینمایی این فیلم بودند. Ghostbusters: Life After Death نیز در سال 2021 اکران شد و 200 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخت.

در حالی که انتظار می رفت در سالگرد اکران فیلم اصلی، اخبار مربوط به این مجموعه انیمیشن منتشر شود، اخبار مربوط به این انیمیشن پس از آن برای طرفداران این مجموعه کمدی هیجان انگیز بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید