دلایل محبوبیت انیمیشن پانتئون / ارتباط با ارواح از طریق هوش مصنوعی


ساعت: 10:57
تاریخ انتشار: 1401/06/16
کد خبر: 1895756

مجموعه انیمیشن «پانتئون» که مخاطبان ایرانی آن را با نام «معبد» می شناسند، تنها با پخش دو قسمت اول خود توانست نظرها را به خود جلب کند و امتیاز 7.4 را در سایت IMDb دریافت کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ قسمت اول انیمیشن پانتئون 1 سپتامبر (پنجشنبه هفته گذشته) از شبکه amc در سرویس اینترنتی این شبکه آمریکایی منتشر و سپس در معرض دید عموم قرار گرفت و هر هفته در این شبکه منتشر خواهد شد.

سریال پانتئون که برای دو فصل در ماه مارس بر اساس داستان‌های نوشته شده توسط کن لئو و کارگردانی کریگ سیلورستاین به صورت دو بعدی و صداپیشگی بازیگرانی مانند پل دینو، ویلیام هرت، تیلور شیلینگ، لارا پالور، مود آپاتو و اسکات مک‌ناری سفارش داده شد.


68c3b100 11be 4d91 836f e2528e7c5c09 خبر خاکستری

ارتباط با ارواح از طریق هوش مصنوعی

در قسمت اول این مجموعه، دختر جوانی به نام مدی مخاطب را همراهی می‌کند که پیام‌های عجیب و غریب و غربی از شماره‌ای ناشناس دریافت می‌کند و سعی می‌کند حقیقت واقعی را دریابد. به زودی مشخص می شود که این غریبه پدر مرحومش دیوید است که هوشیاری او پس از یک اسکن آزمایشی و مخرب مغز در اینترنت بارگذاری شده است. دیوید اولین در نوع خود بی نظیر است. اما با افشای یک توطئه جهانی که تهدیدی برای شروع نوع جدیدی از جنگ جهانی است، شواهد نشان می دهد که این آخرین جنگ نخواهد بود..

سیلوراستاین علاوه بر کارگردانی پانتئونوی همچنین تهیه کننده اجرایی این شرکت انیمیشن و انیمیشن 8 قسمتی است دختر مسئول ایجاد این مجموعه برای استودیو AMC بوده است


بیشتر بخوانید؛

دیدگاهتان را بنویسید