بررسی آثار کمدی سیاه، ملودرام و فانتزی در فیلم کوتاه تهران


ساعت: 16:50
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۲
کد خبر: 1855439

فیلم‌های کوتاه «دانته»، «سفید پوش»، «یاموس» و «مجسمه» در ششمین نشست از فصل هفتم فیلم کوتاه پاتوق به نمایش، تحلیل و نقد می‌شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ششمین جلسه از فصل هفتم این فیلم کوتاه دوشنبه ۲۲ خرداد با نمایش چهار فیلم کوتاه برگزار می شود.

در ششمین نشست از فصل هفتم این حوزه به همت انجمن فیلم جوانان ایران، فیلم‌های کوتاه بلند سینمایی «دانته» ساخته امین تبار کارگردان، «سفیدپوش» ساخته رضا فهیمی، «یاموس» به کارگردانی امیر مسعود صالحی و فیلم‌های کوتاه ساخته شدند. فیلم انیمیشن .

در این مراسم جواد طوسی منتقد سینما به عنوان کارشناس ویژه ششمین نشست پس از نمایش آثار با کارگردانان فیلم های اکران شده به گفت و گو می پردازد و به تحلیل و تحلیل تخصصی آثار می پردازد. این برنامه توسط مصطفی ساجچی اجرا می شود.

فیلم کوتاه «دانته» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی امین تبار در ژانر «کمدی سیاه» ساخته شده است.

رضا فهیمی نویسنده و کارگردان فیلم «لباس سفید» در ژانر «ملودرام» است. این اقتباس از داستان کوتاه «پاکسازی پنیر» به نویسندگی محمد صالح علا و تهیه کنندگی رضا فهیمی توسط انجمن فیلم جوانان رفسنج و با حمایت مجتمع مس سرچشمه رفسنج ساخته شده است. این فیلم کوتاه برنده جایزه بزرگ بخش بین المللی سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران شد و در اسکار 2021 حضور یافت.

یاموس به نویسندگی احسان منصوری و کارگردانی و تهیه کنندگی امیر مسعود صالحی فیلمی دراماتیک است که در روستای رفیع (هویزه) هورالعظیم فیلمبرداری شده است.

محسن صالحی فرد نیز کارگردانی انیمیشن کوتاه «پیکره» را در ژانر فانتزی نوشته است و این اثر توسط انجمن فیلم جوانان نجف آباد تولید شده است.

ششمین نشست از فصل هفتم این فیلم کوتاه دوشنبه 22 خردادماه از ساعت 15 در پردیس سینما چارسو سالن 6 و شامل نمایش آثار و نقد و بررسی خواهد بود.

شرکت برای تمامی علاقه مندان آزاد و رایگان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید