دانلود فیلم فانتزی + 5 افکت را وارد کنید


ساعت: 19:36
تاریخ انتشار: 14/11/12/14
کد خبر: 1812591

فیلم های فانتزی یکی از آن فیلم های فوق العاده ای است که در آن شاهد جادو و بینندگان زیادی هستیم که مشتاق تماشای این فیلم یا سریال هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فیلم های فانتزی یکی از آن فیلم های فوق العاده ای است که در آن شاهد جادو و بینندگان زیادی هستیم که مشتاق تماشای این فیلم یا سریال هستند.

ژانر فانتزی از آن دست موضوعاتی است که می توان گفت در ایران با مجموعه فیلم های ارباب حلقه ها رواج پیدا کرده است. سپس فوجی از جستجوی مصرف کنندگان در اینترنت برای فیلم هایی مانند ارباب حلقه ها پدیدار شد. بعدها با گسترش فضای مجازی و آگاهی بیشتر مردم، دانش در ژانر فانتزی کسب نشد و این ژانر علاقه خاص خود را پیدا کرد. جهان از دانلود فیلم فانتزی نیکی دیلی منتظر شماست.


1- ابیگیل

ابیگیل یک فیلم ماجرایی و فانتزی روسی محصول سال ۲۰۱۹ به کارگردانی الکساندر بوگوسلاوسکی است. بازیگرانی چون تیناتین دالاکیشویلی، ادی مارسن، رینال موکامتوف، راوشانا کورکووا، گالب بوچکوف، آرتیوم تاکاچنکو، نیکیتا دیوبانوف و کسنیا کوتپووا در این فیلم ایفای نقش کردند. ابیگیل در 22 آگوست 2019 در سینماهای روسیه اکران شد و نامزد جوایز تریلر طلایی 2019 شد.

دختر جوانی به نام ابیگیل در شهری زندگی می کند که مرزهای آن چندین سال پیش به دلیل شیوع یک بیماری مرموز بسته شده بود. پدر ابیگیل یکی از افراد مبتلا به این بیماری بود و زمانی که ابیگیل شش ساله بود، او را به مکان نامعلومی بردند. حالا، سال‌ها بعد، ابیگیل تصمیم می‌گیرد با وجود قانون، پدرش را پیدا کند.


2- پینوکیو


image 1646139236 خبر خاکستری

پینوکیو یک فیلم فانتزی ایتالیایی به کارگردانی و نویسندگی ماتئو گارونه و بر اساس کتاب ماجراهای پینوکیو (1883) اثر نویسنده ایتالیایی کارلو کلودیو است. این فیلم که نامزد دریافت 15 جایزه معتبر جشنواره های بین المللی شده است توانست 14 میلیون یورو در گیشه بفروشد. بازیگرانی مانند؛ با بازی روبرتو بنینی (پدر تسپتو)، فدریکو ایلاپی (پینوکیو)، روکو پاپالئو (گربه نر)، ماسیمو چکرینی (روباه حیله گر)، مارین واکت، جیجی پرویتی، مارچلو فونت.

اقتباس دیگری از یک عروسک چوبی واقعی به نام پینوکیو. این فیلم در مورد نجار پیری به نام زپتو (روبرتو بنینی) است که برای رهایی از تنهایی عروسکی چوبی به نام پینوکیو می سازد. اما داستان از جایی شروع می شود که این پسر چوبی زنده می شود و می تواند صحبت کند و این تازه شروع ماجراهای پسری بازیگوش به نام پینوکیو است.


دانلود فیلم با زیرنویس فارسی


3- جادوگران

جادوگران فیلمی ماجرایی، کمدی، خانوادگی، فانتزی، ترسناک و معمایی محصول مشترک مکزیک و ایالات متحده آمریکا و کارگردانی رابرت زامکیس و تهیه کنندگی برادران وارنر است. و در سال 2020 منتشر شد. فیلمنامه این فیلم بر اساس رمانی به همین نام اثر رولد دال و محصول سال 1983 ساخته شده است. در این فیلم کریس راک، اکتاویا اسپنسر و برایان بول به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان پسر جوانی را روایت می کند که در سال 1967 با مادربزرگش به شهری دورافتاده در آلاباما نقل مکان می کند. در آنجا پسر و مادربزرگش خود را در مقابل جادوگرانی می بینند که توسط جادوگر بزرگی هدایت می شوند که نقشه ای شوم در سر دارد.


4- اژدها قلب: انتقام

Dragonheart: Vengeance یک فیلم آمریکایی در سبک اکشن، فانتزی، ماجراجویی، درام و علمی تخیلی به کارگردانی ایوان سیلوسترینی است که در سال ۲۰۲۰ توسط یونیورسال 1440 اینترتینمنت منتشر شد. ستاره هایی مانند؛ در این فیلم هلنا بونهام کارتر، جوزف میلسون، جک کین، کارولینا کارلسون، تام ویلیامز، ریچارد اشتون، راس اونز، کامرون جک، جیمز لنگشاو، ولاد رادشاو ایفای نقش می‌کنند.

داستان درباره کشاورز جوانی به نام لوکاس است که خانواده اش توسط مهاجمان وحشی در حومه شهر کشته شدند و اکنون گروهی را برای انتقام از اژدها و مزدور تشکیل می دهند.


5- لیگ عدالت زک اسنایدر


image 1646139267 خبر خاکستری

Zack Snyder’s Justice League یک فیلم اکشن، ماجراجویی، فانتزی و علمی تخیلی محصول سال ۲۰۲۱ به کارگردانی زک اسنایدر است. Zack Snyder’s Justice League توسط کریس تریو و زک اسنایدر نوشته شده است. بازیگرانی مانند بن افلک، هنری کاویل، گل گدوت، دایان لین، جرد لتو، ازرا میلر، جیسون موموآ، کانی نیلسون، جی. کی. سیمونز، رابین رایت و امی آدامز در فیلم لیگ عدالت زک اسنایدر بازی کردند. فیلم لیگ عدالت زک اسنایدر از فیلم لیگ عدالت 2017 الهام گرفته شده است. فیلم لیگ عدالت زک اسنایدر توسط برادران وارنر ساخته شده است. بر اساس کمیک های دی سی و کتاب های ابرقهرمانی و پنجمین فیلم از این مجموعه است. فیلم «لیگ عدالت» ساخته زک اسنایدر با واکنش مثبت تماشاگران و منتقدان مواجه شد.

بروس وین با الهام از قربانیان سوپرمن تصمیم می گیرد با دایانا پرینس متحد شود و به کارهای بزرگ برود. اما آیا اتحاد بتمن، واندر وومن، آکوامن، سایبورگ و فلش برای نجات زمین کافی خواهد بود؟


دانلود سریال

دیدگاهتان را بنویسید