ویل اسمیت از اسکار کناره گیری کرد

ویل اسمیت، برنده جایزه اسکار 2021، از آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک استعفا داد. او روز جمعه، اول آوریل، اعلام کرد که ضربه کریس راک روی صحنه اسکار امسال “تکان دهنده، دردناک و غیر قابل توجیه” بود.

https ___ cdn.cnn_.com_cnnnext_dam_assets_220328184557-will-smith-file-032722

ویل اسمیت در بیانیه ای گفت: من به آکادمی اعتماد کردم. من دیگر نامزدها و برندگان اسکار را از این فرصت برای جشن گرفتن و جشن گرفتن برای کارهای برجسته شان محروم کردم. من از این بابت ناراحتم.

این بازیگر گفت: به همین دلیل است که از آکادمی علوم و هنرهای سینمایی بازنشسته می شوم و هر عواقب دیگری را که هیئت مدیره آکادمی مناسب بداند می پذیرم.

دیوید رابین، برنده اسکار، بلافاصله به استعفای اسمیت واکنش نشان داد و در بیانیه ای گفت: «استعفای فوری ویل اسمیت از آکادمی علوم و هنرهای سینمایی را پذیرفته و پذیرفته ایم. قبل از جلسه برنامه ریزی شده بعدی در 18 آوریل، ما به اقدامات انضباطی خود علیه اسمیت به دلیل نقض قوانین رفتار آکادمی ادامه خواهیم داد.

در مراسم اسکار یکشنبه گذشته، 27 مارس، پس از شوخی کریس راک در مورد ظاهر همسرش، ویل اسمیت روی صحنه رفت و با مشت به صورت کمدین کوبید.

کمتر از یک ساعت بعد، اسمیت زمانی که جایزه بهترین بازیگر مرد را برای بازی در شاه ریچارد دریافت کرد، برای ایراد سخنرانی اشک آلود روی صحنه رفت.

دیدگاهتان را بنویسید