The Stronger و ویل اسمیت برنده جوایز تصویر آمریکا شدند


ساعت: 02:56
تاریخ انتشار: 14/09/12
کد خبر: 1811914

فیلم «قوی تر» با پنج جایزه در صدر جوایز فیلم آمریکا قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ددلاین که برنده بهترین فیلم در جوایز NAACP در ایالات متحده شد، گفت: «هر چه قوی‌تر شوید، سخت‌تر سقوط می‌کنید.

این فیلم وسترن در مجموع برنده پنج جایزه شد و در صدر عناوین این جوایز قرار گرفت. این فیلم جوایزی کسب کرد تا اینکه مدتی پیش نامزدی اسکار را به دست آورد.

ویل اسمیت برای بازی در نقش پدر سرنا و ونوس ویلیامز، ستاره تنیس در «شاه ریچارد» جایزه بهترین بازیگر مرد را از آن خود کرد و جنیفر هادسون برای بازی در نقش آرتا فرانکلین خواننده در «احترام» جایزه بهترین بازیگر زن را دریافت کرد. هادسون همچنین برنده جایزه بهترین سرگرمی سال شد.

«Uncertain» شبکه HBW برنده بهترین سریال کمدی شد و خالق و ستاره آن ایسا ری نیز برنده بهترین بازیگر زن در یک پروژه کمدی شد.

این مجموعه تلویزیونی شب خوبی را پشت سر گذاشت و آنجلا بست برای بازی در سریال «911» برنده جایزه فاکس بهترین بازیگر زن سریال درام شد و استرلینگ کی براون برای «این ما هستیم» جایزه بهترین بازیگر مرد سریال درام را دریافت کرد.

آنتونی اندرسون، که مجری مراسم جوایز تصویر نیز بود، برنده بهترین بازیگر مرد در سریال کمدی ABC برای Blackish شد. مایلز براون و دیون کول نیز نقش‌های مکمل این سریال را از آن خود کردند.

پخش کننده ها در جوایز تلویزیونی امسال ظاهر نشدند. این مراسم چندین جوایز ویژه نیز داشت، از جمله جایزه هیئت مدیره ساموئل ال جکسون رسید و همچنین به جایزه تاثیر اجتماعی که به نیکول هانا جونز داده شد اشاره شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید