ویل اسمیت اسکار را رها کرد/ مجازات آکادمی هنوز در راه است


ساعت: 09:14
تاریخ انتشار: 1401/01/14
کد خبر: 1819092

ویل اسمیت پس از حمله به کریس راک در اسکار از آکادمی استعفا داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ورایتی، ویل اسمیت قبل از اینکه حکمی برای حمله به کریس راک در اسکار 2022 صادر شود، از آکادمی استعفا داد.

این استعفا در حالی صورت می گیرد که این بازیگر همزمان با دریافت اولین اسکار بازیگری با بدترین بحران در زندگی حرفه ای خود مواجه شده و اسکار را به دلیل انتخاب راه درست برای مقابله با این حرکت خشونت آمیز در شرایط سختی قرار داده است.

اسمیت در متن استعفای خود رفتار خود در مراسم اسکار را تکان دهنده، دردناک و غیرقابل توجیه توصیف کرد و گفت که هر انتخاب جنایتکارانه آکادمی را می پذیرد.

این بازیگر در بیانیه‌ای گفت: «افراد زیادی هستند که از کار من آسیب دیده‌اند، فهرست طولانی است، از کریس و خانواده‌اش گرفته تا دوستان و خانواده و تمام مخاطبان جهانی سریال». . من به اعتماد آکادمی خیانت کردم و دیگر نامزدها و برندگان را از این فرصت برای تجلیل از کار برجسته و موفقیت بزرگ خود محروم کردم. الان از این رفتار ناامید شدم.

او تاکید کرد که رفتارش بر دیگر جوایز اسکار 94 سایه انداخته است.

اسکار دیوید روبین، رئیس آکادمی، بلافاصله به استعفای او پاسخ مثبت داد و در بیانیه‌ای گفت: «استعفای فوری آقای ویل اسمیت از آکادمی علوم و هنرهای تجسمی را دریافت کرده‌ایم و آن را می‌پذیریم. قبل از جلسه بعدی هیئت مدیره که در 18 آوریل برگزار می شود، روند تحقیقات انضباطی در مورد رفتار او به دلیل نقض استانداردهای اسکار را ادامه خواهیم داد.

در این مراسم اظهارات جنجالی درباره پاسخ آکادمی مطرح شد و ادعا شد که بلافاصله از او خواسته شد تا برنامه را ترک کند، اما آکادمی بعدا تایید کرد که چنین درخواستی مطرح نشده است و حتی ویل پکر تهیه کننده از او خواسته است این کار را انجام دهد. ماندن و دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد سال.

او پس از دریافت جایزه سعی کرد رفتار خود را با سخنانی احساسی و آبکی تفسیر کند و گفت که هرگز نباید با بیماری همسرش شوخی کند و سعی کرد مانند فیلم «شاه» از خانواده خود محافظت کند. ونوس و سرنا ویلیامز یکی از آنها بود. او در این سخنرانی از روکا عذرخواهی نکرد، اما از آکادمی و حضار عذرخواهی کرد و در جشن جوایز نیز شرکت کرد.

ویل اسمیت سرانجام روز دوشنبه از روکا عذرخواهی کرد و گفت که اشتباه می کند و واکنش احساسی نشان می دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید