اکران فیلم ویل اسمیت به تاخیر افتاد/ سیلی نگران کننده اسکار!


ساعت: 15:56
تاریخ انتشار: 1401/02/17
کد خبر: 1836959

فیلم بعدی ویل اسمیت بعداً در سینماها اکران خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ورایتی، عواقب سالی ویل اسمیت در اسکار 2022 در حال حاضر برای او دور از ذهن نیست، زیرا فیلم «رهایی» با نقش اصلی او که برای درخشش در پاییز امسال باید به سینماها می رفت. فصل جوایز فیلم، تا سال 2023 به تعویق افتاد.

این فیلم که توسط استودیو اپل و ویل اسمیت بروک ساخته شده است، سال آینده اکران خواهد شد.

«رهایی» به کارگردانی آنتوان فوکو است و با وجود اینکه استودیو به طور رسمی تاریخ اکرانش را اعلام نکرده است، انتظار می رفت پس از اینکه استودیو جایزه بهترین فیلم را برای «کودا» به دست آورد، این تلاش بالقوه بعدی او در این فیلم باشد. فصل اسکار در همین حال، ویل اسمیت به مدت 10 سال از حضور در اسکار محروم شد.

چند هفته قبل از اسکار صحبت های زیادی در مورد این فیلم مطرح شد و حتی صحبت از این بود که ویل اسمیت برای همین فیلم در سال آینده و پس از بردن اسکار برای «شاه ریچارد» برای «رهایی» اسکار خواهد گرفت. او نیز برنده این جایزه شد.

با این حال، برخی منابع معتقدند که مراحل پس از اکران «رهایی» به پایان نرسیده است و فوکووا همچنان مشغول کار بر روی فیلم است، زیرا فیلم از جورجیا به لوئیزیانا در اعتراض به محدودیت های رای دادن در این ایالت حرکت می کند. مشکلات ناشی از طوفان آیدا و تاخیرهای ناشی از کووید در سال 2021 مشکلات زیادی را ایجاد کرده است.

اپل همچنین فیلم جدید مارتین اسکورسیزی “قاتلان ماه کامل” را دارد که او هنوز با همکار قدیمی خود تلما اشنیمکر روی آن کار می کند. با وجود پایان فیلمبرداری در سپتامبر 2021، اکران این فیلم 200 میلیون دلاری ممکن است به سال 2023 موکول شود.

فیلمنامه «رهایی» توسط بیل کولاژ و با بازی بن فاستر نوشته شده است که داستان واقعی یک برده فراری را روایت می کند که با شکنجه های فراوان در دوران برده داری از مزرعه فرار می کند.

پس از جنجال اسکار، سونی ساخت «پسرهای بد 4» را متوقف کرد، در حالی که مراحل پیش تولید در اوج بود و حتی اسمیت 40 صفحه از فیلمنامه را دریافت کرده بود. نتفلیکس هم ساخت فیلمی که قرار بود با ویل اسمیت ساخته شود را به مدت نامعلومی به تعویق انداخت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید