واکنش ستاره سپاهان به پیشنهاد استقلال و پرسپولیس

واکنش ستاره سپاهان به پیشنهاد استقلال و پرسپولیس

محمد کریمی هافبک 26 ساله سپاهان پنجمین فصل حضور خود را در این تیم سپری می کند. او هم مثل اکثر بازیکنان سپاهان قهرمان لیگ برتر نشده است اما امیدوار است امسال این اتفاق بزرگ را تجربه کند. کریمی در آخرین اردوی تیم ملی در لیست امیر کلانویی دیده شد و اولین بازی ملی خود را مقابل کنیا انجام داد. او از شرایط فعلی سپاهان، بازی حساس تراکتورسازی و مسائل مختلف دیگر می گوید.

از بازی با صنعت نفت شروع می کنیم که در آن 3 امتیاز مهم را کسب کردید و البته گلی که به ثمر رساندید با اعتراض بلند بازیکنان نفت همراه شد.

واقعا بازی سختی داشتیم. آنها خیلی دوست داشتند از این بازی امتیاز بگیرند تا همچنان شانس ماندن در لیگ برتر را داشته باشند. ما مستحق برد بودیم و البته چند موقعیت دیگر هم داشتیم که از دست دادیم. در مورد گل هم باید بگویم که کمک داور روی خط عرضی زمین بود و به خوبی تشخیص داد که توپ از خط دروازه رد شده است. همه چیز مشخص بود.

نظرت در مورد بازی تراکتورسازی این هفته چیست؟

هر 6 بازی باقی مانده برای ما مهم است و باید همه آنها را ببریم. هیچ شانسی برای اشتباه نداریم و این هفته بازی مهم و سختی مقابل تراکتورسازی داریم. آنها از زمان آمدن هیومز عملکرد خوبی داشته اند و در این بازی در حضور هواداران خود به دنبال برد هستند اما شرایط در سپاهان به گونه ای است که ما به چیزی جز 3 امتیاز فکر نمی کنیم.

در این بازی برابری برای شما راضی کننده نیست.

در 6 هفته گذشته بیشتر بازی های شما مقابل تیم های انتهای جدول بوده است. آیا این موضوع شانس قهرمانی سپاهان را افزایش نمی دهد؟

صنعت نفت دیگر تیم انتهای جدولی است اما دیدید که شکست دادن این تیم برای ما آسان نبود. در لیگ برتر بازی آسانی نداریم و تیم های انتهای جدول انگیزه های خاص خود را دارند.

رقیب اصلی سپاهان برای قهرمانی کدام تیم است؟

استقلال و پرسپولیس هر دو تیم خوبی هستند و از ابتدای فصل رقابت قدرتمندی با آنها داشتیم.

احتمال قهرمان شدن چقدر است؟

هدف دیگری نداریم و نباید در 6 بازی اخیر اشتباه کنیم. رقابت بین 3 تیم فشرده است و فکر می کنم قهرمان در هفته آخر یا یک هفته مانده به پایان لیگ مشخص می شود که امیدوارم تیم ما باشد.

عملکرد خود را در این فصل چگونه ارزیابی می کنید؟

تا الان خوب بوده و امیدوارم در آینده بهتر شود. مهم قهرمان شدن است.

کار کردن با خوزه مورایس چگونه است؟

او مربی بسیار با شخصیتی است که ویژگی های اخلاقی و فنی مهمی دارد. مورایس برای هر مسابقه تاکتیک های خاص خود را دارد، با بازیکنان رفتار دوستانه ای دارد و در کارش جدی و منظم است. طبیعتا بازیکنان از این مربی چیزهای زیادی یاد گرفته اند.

در آخرین اردوی تیم ملی از سوی کلانوی دعوت شدید. نظرت در مورد انتخاب او به عنوان سرمربی تیم ملی چیست؟

او فوتبال ایران را می شناسد و می تواند به فوتبال ملی ما کمک کند. در اردویی که از آن گذشتیم همه چیز خوب بود و فضای خوبی در کمپ حاکم بود. 2 بازی دوستانه هم انجام دادیم که برای ما خوب بود.

شما هم در طول مدت یک بار به اردو دعوت شدید. نظر شما در مورد عملکرد این مربی در تیم ملی چیست؟

من فقط برای مدت کوتاهی دعوت شدم اما بازیکنان از این مربی تعریف می کنند. فکر می کنم کی روش به تیم ملی شخصیت داد و نمی توان از کار او گذشت.

مهم ترین هدفی که در ذهن خود دنبال می کنید چیست؟

دوست دارم در جام جهانی 2026 بازی کنم البته هدف نزدیکتر بازی در جام ملت های سال آینده است و باید خودم را در تیم ملی ثابت کنم.

برای فصل آینده با سپاهان قرارداد داری؟

بله، من یک سال دیگر قرارداد دارم.

نمی خواهی این تیم را ترک کنی؟

من عاشق سپاهان هستم و دلیلی برای جدایی از این تیم وجود ندارد.

در 5 سالی که در سپاهان بودید از پرسپولیس و استقلال پیشنهاد داشتید؟

از استقلال و پرسپولیس پیشنهاد داشتم اما دلیلی برای جدایی از سپاهان نداشتم.

شما هرگز قهرمان لیگ نشده اید؟

بله، اما واقعا امیدوارم امسال این عنوان را با سپاهان تجربه کنم.

در روزهای پایانی سال یک گل مهم و ارزشمند به پرسپولیس زدی که می تواند سپاهان را قهرمان لیگ کند. در این مورد چه خواهید گفت؟

باید بعد از باخت در جام حذفی این بازی را می بردیم، خدا را شکر که این اتفاق افتاد. قسمت گلزنی من بود اما هنوز 6 بازی باقی مانده است و باید این روند را ادامه دهیم تا قهرمان شویم.

دیدگاهتان را بنویسید