واکنش صریح صیادمنش به خبر بازگشت استقلال

واکنش صریح صیادمنش به خبر بازگشت استقلال

علایار صیادمنس فوتبال حرفه ای خود را از استقلال آغاز کرد. او پس از حضور در باشگاه های فنرباغچه و استانبول اسپور ترکیه، به لیگ اوکراین و باشگاه زوریا لوهانسک پیوست، اما پس از شروع جنگ اوکراین با روسیه، به انگلیس و چمپیونشیپ رفت تا با بازیکنان هال سیتی بازی کند.

در روزهای اخیر پس از مطرح شدن نام های مختلفی برای اضافه شدن به استقلال در نیم فصل نقل و انتقالات زمستانی، نام آلاجار صیادمنس نیز بر سر زبان ها افتاده است.

علایار صیادمنش در گفت و گوی کوتاهی با خبرزاشی در خصوص پیشنهاد باشگاه استقلال و اینکه گفته می شود جواد نکونام یا یکی از مدیران باشگاه استقلال مذاکرات مقدماتی با وی برای پیوستن به این تیم در نیم فصل داشته است، گفت: و من. این خبر را شنید من آن را در تلفن همراهم دیدم، اما واقعاً آنجا بود که آن را شنیدم. همچنین، هیچ کس با من یا آژانس نقل و انتقالاتی که با آن کار می کنم در این مورد صحبت نکرده است.”

وی افزود: در حال حاضر تمام فکر من روی باشگاه هال سیتی و برنامه هایم در تیم باشگاهی ام است. می دانم که در چنین شرایطی به مسائل دیگری فکر می کردم، به نفعم نیست و قطعا روی عملکردم تاثیر منفی خواهد گذاشت.»

وی در خصوص اینکه رسانه های ترکیه در این باره گزارش محکمی دادند و از رفتن صیادمنش به استقلال خبر دادند، با خنده گفت: رسانه های ترکیه را زیاد جدی نگیرید. اینطور تیتر می زنند و بعد در متن خبر می نویسند، فعلاً شایعه است. همانطور که گفتم چیزی در این باره گفته نشده و من خودم تمام تمرکزم را روی فوتبالم در چمپیونشیپ متمرکز کرده ام.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با افراد نزدیک به اللهیار صیادمنش نیز صحبت کردیم و متوجه شدیم که این بازیکن دو سال با هال سیتی قرارداد دارد. علاوه بر این او در حال حاضر شرایط زندگی مساعدی در انگلیس دارد و مشکل مالی با باشگاهش ندارد.

یکی از نزدیکان صیادمنش در همین رابطه به خبر ازهارتی گفت: من خودم مدتی پیش با الهیار در این مورد صحبت کردم و به او گفتم اگر پیشنهادی از ایران داری حاضری برگردی و در لیگ برتر فوتبال بازی کنی. لیگ لیگ و گفت برای من در حالا در 22 سالگی نوعی پسرفت محسوب می شود. من باید از قبل و به جاهای بالاتر فکر کنم.”

همچنین با توجه به شرایط اقتصادی لیگ فوتبال ایران و پرداخت های بی رویه به باشگاه های لیگ برتری، ظاهراً در این مدت همواره این وضعیت را به تفصیل به سید منش اعلام کرده اند و او حاضر نیست در چنین شرایطی فوتبال خود را در انگلیس ادامه دهد. در چنین شرایطی به پیشنهادات احتمالی ایران پاسخ مثبت دهد.