واکنش سریع و صریح ایران به خصومت ها / توقیف نفتکش ایرانی و ترور شهید مدافع وطن با واکنش قاطع همراه شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سپاس؛ دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران هرگز از تلاش برای محدود کردن حرکت و توقف جمهوری اسلامی و در نهایت سرنگونی این رژیم مردمی و اسلامی دست برنداشتند.

از توطئه و کودتا گرفته تا عملیات نظامی آمریکا و همچنین تحریک صدام حسین برای حمله به ایران، تحریم ها، ترورها و هزاران جنایت دیگر، همگی متعهد به مخالفت با اموال مردم ایران در ساختن نظام اسلامی بوده اند.


787images خبر خاکستری

توطئه های دشمنان ایران یکی پس از دیگری با حضور مردم و توکل به خدا و یاری الهی موجب رسوایی و شکست بانیان این اقدامات شد. جمهوری اسلامی همراه است.

آمریکایی ها که روزی با کودتا مصدق را سرنگون کردند و به کمک محمدرضا پهلوی آمدند، می خواستند با کودتای نوج به کار خود پایان دهند، اما از ابتدا با شکست در برابر این رژیم نوپا کار خود را آغاز کردند.

تحریم ها و کشتارها بخش دیگری از عملیات تحت رهبری آمریکا و استفاده از عوامل داخلی آن بود که همچنان صدام را برای حمله به ایران تحریک می کرد.


435110604576 605 خبر خاکستری

این روش آمریکا تا امروز ادامه دارد اما جمهوری اسلامی کاری کرده است که این دشمن قسم خورده مردم ایران از کار خود پشیمان شود.

در یک ماه اخیر اقدامی برای تحریم و توقیف یک نفتکش ایرانی به دستور آمریکا انجام شده است و از سوی دیگر یکی از مدافعان حرم توسط ترورها به شهادت رسید.

اما پاسخ جمهوری اسلامی به هر دو جنایت قاطع و مقتدرانه بود.


با آتش با دشمنان ایران بازی کنید


5648156692572 985957502207439 5197892763921778679 n خبر خاکستری

الله کرم مشتاقی دبیر سیاسی سفارت جمهوری اسلامی ایران در لبنان گفت: جنایت رژیم صهیونیستی آتش بازی است، باید از این آتش سرب داغ بسازیم و در گلوی این رژیم بریزیم. دهه 1400 در لانه موساد در اربیل آنها را به اندازه کافی مؤدب نکرد.



مشتکی گفت: هدف اسرائیل و پیام آن مهم نیست، چه برجام باشد، چه حوادث سوریه و چه بهانه های بنی اسرائیل که این روزها اسرائیلی ها برای توجیه این جنایت اعلام کرده اند.

وی تاکید کرد: صهیونیست ها باید مجازات شوند، مجازاتی که اولاً دردناک است، ثانیاً بازدارنده است، ثالثاً دوام زیادی ندارد، چهارم عمق نفوذ و اطلاعات ما را نشان می دهد و پنجم آشکار است.


پاسخ به قتل شهید صیاد هدی


658057ae 937b 4b4a 8f9d 788c060cba6b خبر خاکستری

در روزهای اخیر گزارش‌هایی از حملات پهپادی به چندین خودرو در اربیل عراق منتشر شده است که گزارش‌های دیگری نیز نشان می‌دهد که چندین خودرو هدف قرار گرفته‌اند.

بر اساس گزارش‌های تکمیلی در رسانه‌های عراقی، سه خودرو هدف این پهپاد انفجاری قرار گرفتند که با موفقیت در بزرگراه اصلی اربیل به آنها برخورد کرد.

ساعاتی بعد به نقل از فارس، برخی منابع انگلیسی و عربی اعلام کردند که تیمی از سازمان جاسوسی رژیم موقت صهیونیستی که در خودروها حضور دارند، هدف اصلی این عملیات پهپادی بوده است.

بر اساس یک حساب توییتری اینتل اسکای که در تحلیل ریسک بین المللی، ردیابی پروازهای جهانی و اخبار بحران تخصص دارد، یک مقام ارشد موساد در این حمله کشته شد.


ترس دائمی از ایران


52771118Screenshot %DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B2%DB%B0%DB%B3%DB%B1%DB%B9 %DB%B2%DB%B1%DB%B2%DB%B0%DB%B4%DB%B4 WhatsAppBusiness خبر خاکستری

محمد میرشکاری; این کارشناس سیاسی در گفت و گو با سپاس گفت: ترس از قدرت ایران و تهدید رژیم اسراییل، رژیم را به واکنش جدی و خصمانه نسبت به هرگونه اقدام شفاهی مقامات ایرانی علیه نظام واداشته است.

میرشکاری افزود: بنابراین به نظر می رسد اولویت دادن به برنامه های اطلاعاتی و امنیتی در پیشبرد سیاست خارجی ایران در برابر رژیم صهیونیستی ممکن است مانع از اقدامات رژیم اسرائیل علیه امنیت حداقل علیه ایران شود.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: از سوی دیگر و به صورت مثبت، ایران می تواند در راستای مذاکرات آتی با طرف های اروپایی و آمریکایی، افزایش مسائل امنیتی و سیاسی (شرایط کاهش نفوذ رژیم اسراییل در منطقه) اقدام کند. جلوگیری از دستاوردهای بیشتر. «از قدرت گرفتن رژیم اسرائیل از طریق کشورهای اروپایی و ایالات متحده جلوگیری کنید.


تانکر پاسخ تانکر

از سوی دیگر یونان در اقدامی که به دستور آمریکا عمل نکرد و از رفتار غیرسازنده کشورهایی مانند انگلیس، کره جنوبی و آمریکا عبرت نگرفت، تصمیم به ممنوعیت نفوذ ایران گرفت که با یک اقدام هم همراه بود. پاسخ مقتدرانه ایران، دیپلماسی و بازدارندگی.


99371787740 خبر خاکستری

در واکنش به اقدامات یونان، ایران دو نفتکش یونانی را تصرف کرد و یونان نیز به دلیل اقدامات قاطع و با اقتدار ایران، رای به انتقال نفتکش ایرانی توقیف شده به آمریکا را متوقف کرد و این نفتکش به ایران بازگردانده می شود.

بر همگان روشن شده است که ایران با هیچکس برای تامین و حفظ منافع و دارایی های خود شوخی نمی کند و با پاسخ قاطع و رقت انگیز دست به هر اقدامی خواهد زد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید