از توقیف نفتکش های ایرانی تا سیلی سپاه صهیونیستی/ پاسخ قاطع ایران، دشمنان انقلاب را سر جای خود نشاند.


ساعت: 08:27
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۲
کد خبر: 1855250

گزارش رویدادهای اخیر و واکنش تکان دهنده جمهوری اسلامی ایران؛

جمهوری اسلامی ایران هرگز در هیچ عرصه ای آغازگر جنگ و تجاوز نبوده است، اما هرکس جرأت تجاوز داشته باشد و جرأت حمله به کشور ما را داشته باشد با پاسخ عظیم و انتقام سخت ملت ایران مواجه خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; یک ضرب المثل معروف است که می گوید: «بزن، منگنه بنوش» یعنی اگر بزنی، می خوری! در مورد قدرت و اقتدار است، یعنی قدرت و قدرت کافی داشته باشید که یا نتوانند به شما توهین کنند و بخندند و یا اگر جرأت کردند توانایی واکنش قاطع و قاطع را داشته باشید.

رهبر انقلاب اسلامی در سخنانی در سال‌های اخیر در پاسخ به تهدیدهای رئیس‌جمهور آمریکا فرمودند: «دوره تمام شده و مثل زدن و دویدن نیست. اگر بزنی، می خوری.

انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) و با حضور ملت همواره در صحنه پیروز بوده است تا بتواند به عنوان کشوری مستقل و مقتدر زندگی کند و از نقشه ابرقدرت ها خارج شود. امروز ایران اسلامی به حدی از توانمندی و اقتدار رسیده است که هیچ کشوری جرات دفاع از حقوق و کرامت خود را ندارد و در صورت خطا با واکنش وحشیانه و انتقام سخت مواجه خواهد شد. اگر دلتنگ کودتاهای سالهای قبل و ملوانان آمریکایی اسیر قهرمانان کشورمان در سالهای گذشته و نفتکش سعودی که در 13 آبان سال گذشته به اسارت سربازان دلیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمد یا انتقام سخت پس از آن را بگذرانیم. شهادت سردار دلها حاج حاجم با گذشتن از سلیمانی و بازگشت به چند ماه اخیر می بینیم که هر اقدام دشمن به هر نحوی با پاسخ قاطع و قاطع ایران اسلامی مواجه شده است و نیاز به جمع آوری خود دارند. حواسمان باشد و بدان که به دستور نوبت ارباب و رهبرمان تمام شد.


* ترور شهید صیاد هدی

اوایل خردادماه یکی از محافظان حرم به نام سرهنگ حسن صیاد هدی با خودروی سوره پراید جلوی درب منزلش کشته و کشته شد.

حوالی ساعت 16 روز اول هورداد، شهید حسن صیاد هدی که معاونت تحقیقات و توسعه فناوری سازمان صنعت دفاعی کشور را برعهده داشت، در مقابل منزل خود در خیابان مجاهدین اسلام تهران در جریان یک اقدام به شهادت رسید. حمله مسلحانه توسط دو موتورسوار

این حادثه در کوچه غلامیان در خیابان مجاهدین اسلام رخ داد و دو موتورسوار در حالی که قصد ورود به منزل یکی از اعضای ارشد سپاه را داشت با شلیک گلوله او را کشتند.


* حمله پهپادی به مقر موساد و کشته شدن یک فرمانده ارشد اطلاعاتی

همانطور که گفته شد، ایران هرگز شروع به جنگ نکرده است، اما اگر اقدام تهاجمی صورت گیرد، قطعا با واکنش تند کشورمان مواجه خواهد شد.

منابع خبری دو روز پیش از کشته شدن فردی به نام «الاک رون» به عنوان فرمانده یگان ترور رژیم صهیونیستی (موساد) در جریان حمله پهپادی در شمال عراق در اربیل خبر دادند.

این خبر تنها چند ساعت پس از حمله هواپیمای بدون سرنشین به مقر آمریکا در اربیل عراق منتشر شد. ساعاتی پیش از انتشار این خبر، برخی منابع منطقه ای از حمله پهپادی به کنسولگری آمریکا در حومه فرودگاه اربیل در کردستان عراق خبر دادند. این بمب در مقابل کنسولگری آمریکا در شهر اربیل در شمال این کشور منفجر شد.


* تاریخچه نفتکش و اشتباهات یونان!

یونان حدود یک ماه پیش یک نفتکش با پرچم ایران را در سواحل توقیف و سپس به ایالات متحده فرستاد. رویترز گزارش داد که ایالات متحده نفت ایران را که در یک کشتی روسی در نزدیکی یونان ذخیره شده بود توقیف کرده و آن را به کشور دیگری ارسال خواهد کرد.

اقدام یونان برای تصرف نفت ایران به سرعت با واکنش جمهوری اسلامی مواجه شد و زمانی که اعلام شد نفت ایران به آمریکا منتقل خواهد شد، ایران دیگر نقض قوانین بین المللی یونان را تحمل نکرد.

در گام بعدی ایران برای پاسخ به اقدام یونان برای توقیف نفتکش خود دست به اقدام نظامی زد و دفتر رسانه ای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد که ناوگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دو نفتکش یونانی را به دلیل بی قانونی در خلیج فارس توقیف کرده است.


*توقیف نفتکش های یونانی جرأت تجاوز خارجی به منافع این کشور را دارد

حجت الاسلام مهدی باقری، عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا؛ وی گفت: اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تسخیر نفتکش های یونانی قطعا باعث می شود دیگران جرات چنین تخلفی را نداشته باشند.

حجت الاسلام باقری با اشاره به توقیف دو نفتکش یونانی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خلیج فارس گفت: بدون تردید نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همیشه مقتدر بوده و هستند و خواهند بود.

وی گفت: بخشی از علت این ورود و حادثه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به ویژه سپاه مربوط به مسائل سیاسی در روابط بین الملل کشور است که به تشخیص شورای عالی امنیت ملی است. “

حجت الاسلام باقری با تاکید بر اتحاد قوای سه گانه و سایر نهادها با یکدیگر و حرکت در مسیر ولایت فقیه گفت: داشته باشید همیشه مقاوم و پیگیر خواهید بود.

یکی از اعضای کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: موارد زیادی وجود دارد که منافع ایران دزدیده می شود، اما اینکه نیروهای مسلح کجا و چه زمانی فعالیت می کنند بخشی از رهبری دولت و مجلس است.

وی گفت: زمانی که مجلس و دولت مصمم به برخورد با راهزنان و متجاوزان خارجی هستند، نیروهای مسلح قطعا آماده خدمت هستند، اما متأسفانه شاهد آرامش و نوعی ضعف در مجلس، دولت های قبلی و سایر نهادها در این گونه معاملات بوده ایم. “


* برخورد ایران با متجاوزان به تشخیص شورای عالی امنیت ملی است

حجت الاسلام باقری خاطرنشان کرد: نیروی قهری و اقتدار کشور یعنی. نیروهای مسلح طبق خواسته شورای عالی امنیت ملی با این واقعیت برخورد می کنند که همدلی فعلی بین همه قوا اگر قبلا وجود داشت هرگز به وجود نمی آمد.

وی تاکید کرد: اگر همدلی در بین همه نیروها وجود داشت، اگر در گذشته وجود داشت، کشوری مانند یونان جرات نمی کرد وارد چنین رویارویی با آمریکا شود.


* دادگاه یونان توقیف نفت ایران از آمریکا را لغو کرد

دو روز پیش رویترز گزارش داد که دادگاه یونان تصمیم قبلی مبنی بر مصادره نفت ایران از آمریکا را لغو کرده است.

سه منبع آگاه چهارشنبه گذشته (18 ژوئن) گفتند که دادگاه یونان حکم قبلی دادگاه را که به آمریکا اجازه می داد بخشی از محموله نفت ایران را در سواحل یونان مصادره کند، لغو کرد.

یک منبع حقوقی یونانی گفت که ایران قبلاً نسبت به تصمیم اصلی دادگاه یونان اعتراض کرده بود، اما تصمیم قاضی لغو خواهد شد و در دادگاه تجدید نظر به سختی می توان آن را لغو کرد.


*حمله سایبری به سیستم شهرداری تهران

چند روز پیش سیستم های شهرداری تهران مورد حمله سایبرنتیک قرار گرفتند.

علیرضا زاکانی شهردار تهران امروز جزئیات جدیدی از این حمله سایبری را تشریح کرد.

وی گفت: پنجشنبه گذشته (21 خرداد) ساعت 12:38 بعدازظهر به سامانه های شهرداری تهران حمله و کمپین تبلیغاتی به ظن آنها راه اندازی شد که قرار شد بعدازظهر همان روز به دوربین ها دسترسی داشته باشند. سیستم ها و دسترسی به داده ها و اطلاعات که بحمدالله همکاران ما از ابتدا اقدام کرده اند و در نتیجه سایر اقدامات خود را ناکام گذاشته اند.

زاکانی گفت: برای پرسنل شهرداری تهران که موفق شدند از اقدامات بعدی دشمن جلوگیری کنند و سپس برای بررسی ابعاد مشکل سامانه ها را پایین آورده اند، قابل تقدیر است.

وی خاطرنشان کرد: این در حالی است که سامانه‌ها در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه آماده بهره‌برداری بودند، اما برای دریافت ضریب امنیتی و آمادگی برای بدافزارهای احتمالی، دیروز و صبح امروز این سامانه‌ها برای استفاده در اختیار مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌ها قرار گرفت. بدین ترتیب در اختیار عموم قرار گرفت.

زاکانی تاکید کرد: بدخواهان تلاش کردند تا نارضایتی عمومی را ایجاد کنند اما ناکام ماندند و تلاش همکاران ما طرح آنها را بی فایده و طرح آنها ناکام ماند.در واقع در این توطئه تلاش نیروهای ما چیزی جز برای آنها باقی نگذاشت. شکست. .


* حمله سایبری به زیرساخت های اسرائیل

حمله سایبری به سیستم های شهرداری تهران نه تنها شکست خورده است، بلکه در پاسخ به این حمله، اگر به آن ضربه بزنید، آن را می خورید، حمله سایبری علیه زیرساخت های اسرائیل انجام شد به طوری که هیچ اقدامی بی پاسخ نماند.

چهارشنبه گذشته (18 ژوئن)، رسانه های عبری از حمله سایبری گسترده به زیرساخت های حمل و نقل اسرائیل از جمله پایگاه های مستقر در اسرائیل و سرورهای اینترنتی خبر دادند.

صابرین نیوز همچنین از حمله سایبری شدید یک تیم عراقی به زیرساخت های رژیم صهیونیستی و هک سامانه معاملات بورس تل آویو خبر داد و نوشت: این سامانه خارج از برد است.

به دلیل این حمله سایبری، شرکت حمل و نقل IGD، بزرگترین شرکت حمل و نقل شهری در سرزمین های اشغالی و ایستگاه اصلی ارتباطات عمومی و سیستم راه آهن و خدمات EPOS تعطیل شد.

رسانه ها تاکید کردند که به دلیل این حمله سایبری، شرکت ایگد امکان ثبت نام برای محموله های جدید را متوقف کرد.

منابع اسرائیلی گفتند که منبع این حمله سایبری عراق بوده است.

مطالب فوق را گفتیم تا اعلام کنیم که جمهوری اسلامی ایران در عمر پربرکت خود هرگز شروع به جنگ نکرده است و این حتی در قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد در مورد جنگ عراق و ایران نیز درج شده است و از عراق به عنوان آغازگر جنگ نام برده شده است. . اما ایران اسلامی در سایه اتکال به قدرت لایزال الهی و توسل به ائمه اطهار(ع) و نیز با اتکا به توان و ایمان نیروهای مومن و انقلابی خود از مرزهای خود به صورت زمینی، هوایی، دریایی و دریایی دفاع می کند. باورهای با اقتدار و شجاعت تمام، اگر بنای مقدس این نظام وارد شود، با پاسخی عظیم و انتقامی سخت مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید