واگذاری ۲۱ قرارداد حق بهره‌برداری زمین در شهرک تخصصی نیر به سرمایه‌گذاران

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل:

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل از واگذاری 21 حق بهره برداری از زمین در شهرک تخصصی نیر به سرمایه گذاران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

هاشم علایی در حاشیه بازدید از شهر تخصصی آب نیر با اعلام این خبر اظهار داشت: از این تعداد 8 واحد تولیدی موفق به اخذ مجوز فعالیت از مراکز ذیصلاح شده اند.

وی وسعت شهرک تخصصی آب را 55 هکتار اعلام کرد و گفت: به منظور سرمایه گذاری در این شهرستان به منظور تحریک تولید و اشتغال، مشوق های لازم به سرمایه گذاران ارائه می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: با استفاده از طرح های تولیدی در حال ساخت در شهرک تخصصی نیر میزان تولید و اشتغال در این شهرک افزایش می یابد.

علایی همچنین از تبدیل شهرک تخصصی آب نیر به عنوان قطب تولید آب معدنی در کشور خبر داد و گفت: شهر تخصصی آب نیر یکی از شهرستان های تخصصی کشور محسوب می شود که در زمینه بسته بندی و تولید محصولات آب معدنی فعالیت می کند. از نوشیدنی ها

وی با بیان اینکه آب مورد نیاز صنایع این شهر صنعتی از چشمه های گرگور در کوه سبلان تامین می شود، افزود: آب این چشمه یکی از خوش آب و هواترین آب های ایران است که قابلیت صادرات به آب های دیگر را دارد. کشورها.

علایی ادامه داد: برای انتقال آب از سرچشمه، شرکت شهرک های صنعتی خط انتقال هشت کیلومتری احداث کرد و این مسیر در سال گذشته بهسازی و احیا شد.



آیا این خبر مفید بود؟