وزیر کار: حقوق کارمندان 25 درصد افزایش می یابد

وزیر کار: حقوق کارمندان 25 درصد افزایش می یابد

مرتضوی وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی گفت: حقوق کارکنان دولت به طور متوسط ​​25 درصد افزایش می یابد. در مورد افزایش دستمزد کارگران تصمیمی گرفته نشده است زیرا این تصمیم باید به صورت سه جانبه توسط نمایندگان دولت، نمایندگان کارفرما و نمایندگان کارگران اتخاذ شود. میزان افزایش دستمزد کارگران در حال بررسی است. امیدوارم افزایش حقوق مطلوبی دریافت کنند.

وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی از افزایش 25 درصدی حقوق کارکنان در سال آینده با حضور در رویداد “چه سفرهایی انجام دادیم” خبر داد.

رویداد رسانه ای «چقدر سفر کردیم» به مناسبت دهه مبارک فجر و با هدف برجسته سازی دستاوردها و پیشرفت های انقلاب اسلامی در حال برگزاری است و سید سلطان مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهمان برنامه «تا کجا هستیم». سفر کرده‌ام» رویداد رسانه‌ای.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پس از بازدید از بخشهای مختلف این مراسم گفت: بیش از یک سال از دولت سیزدهم می گذرد و دهه فجر همچون شب قدر برای مرور خدمات دولت هاست.

مرتضوی ادامه داد: دولت آیت الله رئیسی اقدامات و خدمات مختلفی را در بخش های مختلف انجام داد. ابتدا گزینه های جدول دشمنان را زیر میز گرفت. امروز استکبار جهانی چاره ای جز مذاکره و تسلیم در برابر اراده ملت ایران ندارد.

وی با تاکید بر اینکه دوران اخم و خندان سیاست به پایان رسیده است، تاکید کرد: این دولت نه از لبخند بیگانگان لذت می برد و نه زانوی غم را با اخم های آنان در آغوش می گیرد. حکومت، حکومت اراده و امام و ولایت است. این دولت از حمایت ملت بزرگ ایران برخوردار است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: این دولت با اخلاص تمام تلاش خود را برای کاهش مشکلات مردم عزیز ایران به کار گرفته است. دولت وعده یک میلیون فرصت شغلی داد که الحمدلله محقق شد و امروز هم از مرز قابل تایید یک میلیون شغل عبور کرده ایم.

مرتضوی با اشاره به میزان تولید سرم و مشکلات ناشی از کمبود دارو در کشور تاکید کرد: تولید سرم شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین (تیپیکو) از سه میلیون واحد به 9 میلیون واحد رسیده و این ظرفیت به 10 عدد می رسد. میلیون واحد تا پایان سال در مهر و آبان ماه با کمبود داروهای آنتی بیوتیکی مواجه بودیم که توسط رئیس جمهور برای رفع این مشکل در شرکت های دارویی بسیج شد.

وی با بیان اینکه صادرات کشور افزایش چشمگیری داشته است، تصریح کرد: درصد صادرات غیرنفتی افزایش یافته و تراز تجاری ما از جمله صادرات نفت مثبت شده است و امیدواریم تا پایان سال به رشد چهار درصدی دست یابیم. امسال.

همچنین امید به زندگی در ایران به لطف جمهوری اسلامی ایران از 54 سال (قبل از انقلاب) به 78 سال رسیده است. موارد ذکر شده گوشه کوچکی از دستاوردهای نظام و این دولت است.

وی درباره میزان افزایش حقوق در سال 1402 گفت: حقوق کارکنان دولت به طور متوسط ​​25 درصد افزایش می یابد. در مورد افزایش دستمزد کارگران تصمیمی گرفته نشده است زیرا این تصمیم باید به صورت سه جانبه توسط نمایندگان دولت، نمایندگان کارفرما و نمایندگان کارگران اتخاذ شود. میزان افزایش دستمزد کارگران در حال بررسی است. امیدوارم افزایش حقوق مطلوبی دریافت کنند.

وزیر تعاون، کار و رفاه گفت: این دولت سیاست عزت، حکمت و مصلحت را سرلوحه سیاست خارجی خود قرار داده و با قدرت پیش می رود.

مرتضوی ضمن ابراز همدردی با آسیب دیدگان زلزله های اخیر در کشورهای دوست و برادر ترکیه و سوریه گفت: یکی از اقدامات خوبی که در جمهوری اسلامی ایران انجام شده تقویت است. در گذشته اگر زلزله بالای 6 ریشتر در کشورمان رخ می داد، تعداد قربانیان و مجروحان افزایش می یافت، در زلزله قصرشیرین با وجود شدت زلزله، میزان خسارت محدود و تلفات جانی کم بود.

وی بیان کرد: امیدوارم دولت و همه مسئولان ملت در دولت سیزدهم با یاری خداوند و همت والای ملت ایران بتوانند فراز و نشیب های حوزه اقتصادی از جمله تورم را مدیریت کنند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص افزایش حقوق بازنشستگان اظهار کرد: در آخرین جلسه دولت میزان عیدی کارمندان و مستمری بگیران مشخص شد، میزان عیدی کارگران تقریبا معادل دو نفر است. محکومیت های قانونی آنها و انشاالله پرداخت خواهد شد. امیدوارم با وجود مشکلات بازنشستگان به موقع دریافت کنند.

رویداد رسانه ای «چه سفرهایی رفتیم» جمعه 14 تا 22 بهمن ماه از ساعت 7 الی 20 در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی برگزار می شود و مسئولان کشوری و لشکری ​​به تشریح دستاوردها و پیشرفت های کشور می پردازند. انقلاب از طریق استودیو پخش زنده تلویزیونی و غرفه های خبرگزاری های رسمی کشور اسلام را پرداخت می کنند.

مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی در تهران، میدان بهارستان، نرسیده به چهارراه سرچشمه، انتهای خیابان شهید سیرفی پور، مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی واقع شده است.

دیدگاهتان را بنویسید