پرسپولیس با کمک داوری 14 امتیاز کسب کرده است

این در حالی است که بر اساس تاکیداتی که صورت گرفته است، مربیان و سرمربیان موظفند در نشست خبری هر بازی در مورد این بازی صحبت کنند و از پاسخگویی به سوالات غیرمرتبط خبرنگاران خودداری کنند، اما به نظر می رسد هر بار علایق و اگر آنها برنامه ریزی کنید که می توانند تمام قوانین را زیر پا بگذارند و در مورد هر چیزی به جز بازی صحبت کنند!

حمیدرضا رجبی در نشست خبری پیش از دیدار با تیم فوتبال خوزستان که یکشنبه هفته جاری در سالن کنفرانس سازمان لیگ برگزار شد، گفت: شرایط لیگ بحرانی شده و تمام تمرکز ما این است که بازی ها را با برد به پایان برسانیم. در این چند هفته باقی مانده تا بتوانیم به هدفمان که قهرمانی است برسیم.

وی با انتقاد از صحبت های مسئولان تیم پرسپولیس گفت: متاسفانه آقایان حرف ها و ادعاهایی پوچ و توهمی زدند. این تیم با کمک داور 14 امتیازی شد و اگر این کمک ها نبود به قهرمانی که می دانستند نمی رسید.

وی همچنین خاطرنشان کرد: پرسپولیس با کمک داوران توانست مقابل تیم هایی مانند هوادار، استقلال خوزستان، آلومینیوم اراک به موفقیت دست پیدا کند و نمی دانم چرا درباره تیم ما اینطور صحبت می کند. همچنین با تمام احترامی که برای داوران قائل هستم، استقلال بیش از سایر تیم ها با اشتباهات داوری شکست خورد.

رجبی همچنین خاطرنشان کرد: آخرین بازی ما مقابل پیکان را مطرح کردند. برای ما هدف گرفتن سه امتیاز و رسیدن به قهرمانی است. آنها فراموش کردند که در گذشته بازی های بدون جمعیت آنها در ورزشگاه آزادی بود تا بتوانند از حمایت هواداران خود برخوردار شوند و حالا این آقایان از ما شاکی هستند.

وی در خصوص صحبت های عجیب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مبنی بر مصرف مواد مخدر توسط مهدی هاشمی نساب، گفت: درویش برای ساکت کردن هواداران تیمش چنین حرف هایی زده است، البته از سوی یک مدیر اجرایی بعید است تمام تلاش خود را برای به حاشیه راندن استقلال انجام می دهند، اما ما روی چند بازی باقی مانده تمرکز می کنیم و سعی می کنیم در همه دیدارها به عنوان برنده زمین را ترک کنیم.

مربی یک تیم فوتبال استقلال وی در پایان خاطرنشان کرد: فشار زیادی روی استقلال وجود دارد و فصل سختی را پشت سر گذاشتیم اما حمایت هواداران همیشه باعث دلگرمی ما بوده و منتظریم فردا هوادارانمان شبی سبک را در ورزشگاه آزادی سپری کنند. و دوباره در این بازی پیروز شوید