پرسپولیس نتوانست لیورپول را شکست دهد!

پرسپولیس نتوانست لیورپول را شکست دهد!

گل دقیقه 6 آستون اورونوف باعث شد تا تمامی برنامه های دفاع و کنترل بازی به هم بخورد و خطوط دفاعی و هافبک این تیم به قدری باز باشد که پرسپولیس به راحتی بتواند در نیمه زمین حریف فوتبال مورد نظر خود را ارائه کند و موقعیت هایی برای این تیم ایجاد کند. برهنه

پس از گل ارونوف، پرسپولیس در نیمه اول می توانست برتری خود را افزایش دهد و از حجم کار خود بکاهد، اما بی دقتی بازیکنان در اجرای ضربه آخر، جو سنگین ورزشگاه قیمشهر و البته درخشش نساجی دروازه بان برزیلی باعث شد تا این بازیکن از این بازی بکاهد. رزرو قرمز فقط یک گل.

پس از گل دقیقه 6 پرسپولیس با فرار آل کثیر و کات بک جالب او به ارونوف می توانست به گل دوم برسد اما وینگر ازبکستانی به طرز عجیبی این فرصت را از دست داد. در صحنه ای دیگر، اورنوف فرصت شوت و حتی پاس داشت، اما ضربه نهایی او خیلی قوی بود. در موقعیتی دیگر مسعود ریقی فرصت گلزنی داشت که پولی ضربه او را مهار کرد. نساجی دروازه بان برزیلی مقابل ضربه آل کثیر ایستاد. فرصت دیگر پرسپولیس ضربه ایستگاهی مستقیم مهدی ترابی بود که مشخص نشد توپ به تیرک دروازه برخورد کرد یا به تور نزدیک دروازه.

شوت سروش رفیعی که پولی مهار شد و البته کات بک عبدالکریم که موقعیت بسیار خوبی ایجاد کرد اما به ضربه پایانی راه نیافت، دیگر موقعیت های پرسپولیس در نیمه اول بود.

پرسپولیس در آن دیدار 13 شوت به سمت دروازه داشت که 8 شوت آن به سمت دروازه بود و به جرات می توان گفت این تیم 6 موقعیت واضح را از دست داد که تقریباً همه آنها در نیمه اول به دست آمد.

پرسپولیس در نیمه اول بازی با بافت لیورپولی موقعیت های زیادی را از دست داد که می توانست آنها را با مشکلات زیادی مواجه کند.
عملکرد پرسپولیس در نیمه اول به قدری برتر و بهتر از تیم میزبان بود که ساکت الهامی در دقیقه 40 دو بازیکن خود را از دروازه خارج کرد و قصد داشت تعویض های زودهنگام انجام دهد که به شروع نیمه دوم موکول شد.

پرسپولیس در نیمه اول از امتیازی که نیاز داشت استفاده نکرد و بازی را سخت کرد چرا که تصور می شد نساجی از ابتدای نیمه دوم بیشتر انتحاری بازی کند و شاید تغییرات در ترکیب این تیم باعث تغییر و تحول شود. اما همانطور که عثمار گفت پرسپولیس باید از این دیدار درس بگیرد زیرا دریافت گل های دوم و سوم مقابل حریفی با هر کیفیتی می تواند خطرناک باشد و گرفتن سه امتیاز در این زمان حساس را به چالشی تبدیل کند.

پرسپولیس فصل گذشته در نیمه اول در فینال که چهار گل به نساجی زد آنچنان عالی نبود و شانسی برای گلزنی نداشت اما این بار شاگردان عثمر با خلاقیت ارنوف در آستانه خود تنبیهی قرار گرفتند.