آمریکا 55 تریلیون دلار برای رهبری یک شورش عظیم خرج کرد / دشمن شکست خورد زیرا نتوانست نظام را بی ثبات کند


ساعت: 22:37
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۱
کد خبر: 1915179

فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: امروز دشمن در همه راهبردهای خود در این موضوع شکست خورد زیرا نتوانست نظام را متزلزل کند و ما را به خاک و خون بکشد و ملت ایران در این قیام جهانی علیه انقلاب اسلامی پیروز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هشتمین کنگره سرداران و هزار شهید حوزه 323 و 324 بسیج مالک اشتر ناحیه 15 تهران با حضور سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه تهران بزرگ، سردار علی حسین پازدار معاون اجرایی بسیج رئیس جمهور سازمان مصطفین، سردار حسین حسن زاده معاون فناوری اطلاعات سازمان بسیج مستضعفین و جمعی از فرماندهان و مسئولان بازداشت شدند.

سردار حسن زاده در این مراسم ضمن تجلیل از شهدای انقلاب اسلامی به ویژه مدافعان امنیت و شهدای حوادث اخیر گفت: از سال های گذشته پیش بینی می شد که با تقویت انقلاب اسلامی و ایران عزیزمان ایران قدرتمند به اوج درگیری با نظام سلطه و آمریکایی ها و نظام خواهیم رسید. بیایید صهیونیست شویم. وضعیتی که امروز در آن قرار داریم اوج درگیری است.

وی افزود: مقام معظم رهبری اخیراً در دانشگاه افسری فراجه فرمودند که این قیام یک قیام و توطئه آمریکایی ها و رژیم صهیونیستی است.

فرمانده سپاه تهران بزرگ اعلام کرد: رژیم صهیونیستی از امروز تا به امروز نه در زمین و نه در دریا آرامش ندارد. اگر به اخبار دقت کرده باشید، اکثر روزها بین 5 تا 10 عملیات علیه رژیم صهیونیستی در سرزمین خودش و خارج از سرزمین خودش انجام می شود. ، انجام شد.

سردار حسن زاده ادامه داد: امروز قدرت آمریکایی ها رو به کاهش است و قدرت انقلاب اسلامی و ایران اسلامی در حال افزایش است، آمریکایی ها تلاش می کنند به همه جوانان ما و جهانیان متجلی کنند که حوادث اخیر نتیجه قدرت و توانایی آنهاست. .

وی با بیان اینکه قبل از قیام اخیر جهانی، آمریکایی ها اعلام کردند راهی جز جنگ و عملیات روانی علیه مردم و جوانان ایران اسلامی برای آنها وجود ندارد، تصریح کرد: آنها می خواهند تصوری را که می خواهند از این طریق و بر اساس ایجاد کنند. این جامعه ایران را بی ثبات می کند تا بتوانند پروژه خرابکارانه را دنبال کنند.

فرمانده سپاه تهران بزرگ افزود: آمریکایی ها اعلام کردند که کاری با ایران و انقلاب اسلامی ندارند و در اسنادی که چند سال پیش آمریکایی ها صادر کردند و به رئیس جمهورشان دادند، آمده است که اگر انقلاب اسلامی از مرز چهل سالگی می گذرد، شما رفته اید، نمی توانید او را نابود کنید.

سردار حسن زاده با اشاره به تلاش دشمنان برای جلوگیری از رسیدن انقلاب اسلامی به چهل سالگی گفت: آمریکایی ها تلاش زیادی کردند تا انقلاب اسلامی ما به چهل سالگی نرسد و در بسیاری از تریبون های خود این موضوع را رسما اعلام کرده اند. اما خدا را شکر خون شهدای 40 سال انقلاب اسلامی و کسانی که می گفتند اجازه نمی دهیم مردم ایران چهلمین سالگرد خود را جشن بگیرند، چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی به عنوان بزرگترین جشن انقلاب اسلامی برگزار شد. پیروزی انقلاب اسلامی

وی ادامه داد: طبق اسناد آمریکا معتقدند دیگر قدرت جهانی نیستند و قدرتشان رو به زوال است، در حالی که قدرت انقلاب اسلامی و ایران اسلامی رو به افزایش است. این در راستای سخنان مقام معظم رهبری است که سه اتفاق بزرگ در آینده رخ خواهد داد که یکی از آنها انتقال قدرت از غرب به آسیا است و این اتفاق خواهد افتاد.

فرمانده سپاه تهران بزرگ با اشاره به بخشی دیگر از اسناد آمریکایی ها گفت: آمریکایی ها در این اسناد به کارمندان خود تاکید می کنند که اگر بعد از سه سال نتوانستید قدرت خود را بازیابی کنید، یعنی. 2025، شما نه تنها یک قدرت جهانی نیستید، بلکه نمی توانید در جهان به یک قدرت تبدیل شوید، به همین دلیل آمریکایی ها بیش از 3 سال وقت ندارند و به شورش اخیر هجوم آورده اند.

سردار حسن زاده ادامه داد: آمریکا دیگر قدرت جهانی نیست، زیرا بر اساس تعاریف آنها، قدرت جهانی قدرتی است که از قبل برنامه ریزی، عمل و اعلام رسمی می کند، یعنی عملیات را در تاریخی که اعلام می کند و مدیریت می کند، اجرا می کند. میدان جنگ اما ما تعریف دیگری از قدرت داریم و امام و مقام معظم رهبری و آموزه های دینی ما به ما می آموزند که قدرتی جهانی است که از قدرت الهی نشأت می گیرد و قدرتی است که زمینه ساز ظهور می شود.

وی با اشاره به ناکامی های اخیر آمریکا در سال های اخیر خاطرنشان کرد: آمریکایی ها در 30 سال گذشته نتوانسته اند هیچ اقدامی را به گونه ای طراحی، اجرا و مدیریت کنند که منافع خود را تامین کند.

فرمانده سپاه تهران بزرگ با بیان اینکه آمریکایی ها 55 هزار میلیارد دلار برای ایجاد رسانه در کشورهای عربی و اطراف ما برای هدایت قیام ها و عملیات های عظیم اخیر هزینه کردند، تصریح کرد: رهبر انقلاب فرمودند هنرشان این است که معامله کنند. با رسانه ها که هزینه های زیادی برای آن خرج می شود هزینه کردند تا به جوانان بیاموزند بنزین بریزند در شیشه ای و با پنبه زدن آتش روشن کنند این قدرت نیست بلکه نشانه کاهش قدرت است و به گفته رهبر انقلاب این قدرت رو به افول است.

وی ادامه داد: اقتدار حاج قاسم سلیمانی و ایران اسلامی که به فلسطینی‌هایی که با سنگ از خود دفاع می‌کردند، ساخت، ذخیره و نگهداری موشک‌ها را آموختند و تحت سیستم فنی سنگین رژیم صهیونیستی که همه جا ناظر هستند، این موشک‌ها را پرتاب کردند و در رأس رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

فرمانده سپاه تهران بزرگ با بیان اینکه امروز در یک لحظه درگیری نهایی با رژیم صهیونیستی هستیم، تاکید کرد: برخی می گویند چون ما مواضع انقلابی داریم و انقلابی عمل می کنیم مشکل دارند اما رهبر انقلاب فرمودند: که اینطور نیست، این دشمنی با ایران اسلامی است، برای این است که ایران به یک ایران قدرتمند تبدیل نشود، به تاریخ انقلاب اسلامی برنگردد و به سالهای قبل و وضعیت کشورمان برگردد.

سردار حسن زاده افزود: رهبر انقلاب به این نکته اشاره کردند که کشور ما بر سر دوراهی دنیا قرار دارد و قبل از پیروزی انقلاب اسلامی مورد هجمه و تهدید قرار گرفته بود. خرمشهری که در دفاع مقدس از ما گرفته شد و حدود یک سال بعد آن را از دشمن پس گرفتیم، به روایت تاریخ دو سه بار دیگر هم گرفته شد. بوشهر ما به تصرف پرتغالی ها درآمد و انگلیسی ها و آمریکایی ها هم این کار را متفاوت کردند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود دشمنی روزافزون آمریکایی ها با انقلاب اسلامی را نقطه قوت و افتخار آن دانست و تاکید کرد: دشمن می خواهد با انجام عملیات روانی در ذهن مردم نقاط قوت ما را به نقاط ضعف خود تبدیل کند.

فرمانده سپاه تهران بزرگ با اشاره به بودجه های اختصاص داده شده از سوی آمریکایی ها برای مقابله با انقلاب اسلامی گفت: آمریکایی ها بر اساس نظریه آیزنهاور چندین سال است که بودجه های زیادی را علیه ایران خرج کرده اند تا ما این کار را نکنیم. قوی شود که گاهی این بودجه ها از بودجه سالانه کشور ماست.» نیز بیشتر است.

وی افزود: امروز ایران قدرتمند است و تعاملات آن با سایر کشورها در حال توسعه است. امروز کشور شما یک قدرت منطقه ای است و نفوذ قدرت کشور شما در جهان چشمگیر است. این همان نکته ای است که آیزنهاور می گوید از آن می ترسد و اگر این اتفاق بیفتد، هیچ مکان امنی برای غرب در این سیاره وجود نخواهد داشت. آمریکایی ها امروز جای امنی ندارند و از روی ضعف عکس العمل نشان می دهند و شما ملت ایران محکم ایستاده اید. به همین دلیل آمریکایی ها با کینه توزی و نفرت با شما مقابله خواهند کرد.

فرمانده سپاه تهران بزرگ با بیان اینکه دشمنان معتقدند با وجود مشکلات معیشتی و اقتصادی جامعه می توانند با پروژه های خود مردم را به خیابان بیاورند، گفت: تصاویر و ارزیابی های دشمنان این است که اگر بی نظمی ایجاد کنیم. آن وقت تمام ملت ایران تحت تأثیر این اغتشاشات قرار می‌گیرند، آنها می‌پیوندند، اما همه مردم ایران، یعنی همه کسانی که مشکل داشته‌اند یا نداشته‌اند، به دشمن نپیوستند.

سردار حسن زاده افزود: باید قدر ملت خود را بدانیم چرا که ملت ما در این حادثه و قیام بزرگ بزرگترین پیروزی را به دست آورد، ملت ما در جهاد بزرگی که به فرموده رهبر انقلاب همراهی با دشمنان نیست سربلند بیرون آمدند. به این مشکل اشاره نکنید، اما آنها آن را به خوبی درک می کنند و در دو ماه گذشته بسیار از این موضوع عصبانی بوده اند.

وی با بیان اینکه همه آحاد ملت ما در جهاد اکبر به درستی عمل کرده اند و دشمنان به این امر واقف هستند، تاکید کرد: این موضوع به قدری مهم است که دشمنان از آن به عنوان یکی از مولفه های قدرت ایران اسلامی یاد می کنند.

فرمانده کل سپاه تهران با اشاره به جلسات دشمنان برای ایجاد ناامنی و گسترش آن در ایران اسلامی در دوره اخیر، گفت: دشمنان تصور می کردند که نظام از کنترل و مدیریت اوضاع ناتوان است و در یکی از آنها. جلسات در یک از کشورهای عربی، دوم اکتبر به عنوان یک سالن جنگ برگزار شد، آنها با یکدیگر توافق ندارند. یکی از کشورهای حاضر در این جلسه به کشور دیگر می گوید مگر نگفتی نمی توانند اوضاع را مدیریت کنند، اما ایران توانست با حرفه ای از عهده این موضوع برآید. دشمنان می خواستند قربانیان زیادی از ما بگیرند اما نتوانستند.

سردار حسن زاده افزود: دشمنان این عملیات را زمانی طراحی کرده بودند که رئیس جمهور کشورمان در مجمع عمومی سازمان ملل حضور یافت و تصویر حاج قاسم را به عنوان ابرمرد در مبارزه با تروریسم نشان داد و حقوق بشر آمریکا را کاملا زیر سوال برد.

وی گفت: ما دقیقاً همزمان با سخنرانی آقای رئیسی در سازمان ملل متحد به خیابان های تهران و 22 استان کشور پیوستیم. راز عملیات و زمان آن این بود که چند ساعت بعد در دنیا پخش شد که چند هزار نفر در ایران کشته شده اند. اما به فضل خدا و به برکت وجود بسیجیان، وقتی فرمانده ارتش دستور داد که هیچ کس از سلاح استفاده نکند، مجروح و شهید شدیم، اما نگذاشتیم اراده دشمن پیروز شود که این یک امر بود. نوعی جهاد بزرگ

وی ادامه داد: امروز دشمن در همه راهبردهای خود در این موضوع شکست خورده است زیرا نتوانست نظام را متزلزل کند و ما را به خاک و خون بکشد و ملت ایران در این قیام بزرگ جهانی علیه انقلاب اسلامی پیروز شده است.

فرمانده سپاه تهران بزرگ با بیان اینکه در دوره تثبیت پیروزی خود هستیم، تاکید کرد: اینکه بعد از پیروزی ما عواقبی دارد به این دلیل است که هر پیروزی یک دوره تثبیت و پیروزی بزرگ ملت ایران دارد. همچنین به یک دوره تثبیت نیاز دارد.

در پایان این مراسم سردار حسن زاده فرمانده سپاه تهران بزرگ از تعدادی از خانواده های معظم شهدا و رزمندگان نمونه بسیجی تجلیل کرد.

دیدگاهتان را بنویسید