دشمنان ما 529 میلیون دلار در شورش های اخیر خرج کردند


ساعت: 13:51
تاریخ انتشار: 09/08/1401
کد خبر: 1914509

سردار حسینی گفت: دشمنان ما 529 میلیون دلار برای فتنه اخیر و 295 میلیون دلار برای مقابله با برنامه هسته ای ما هزینه کردند و 53 میلیون دلار در اقلیم کردستان در اختیار گروه های معاند و ضد انقلاب قرار دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کردتودی، سردار حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در جمع دانشجویان بسیجی استان کردستان و تجلیل از جهادگران بسیجی که به همت حوزه بسیج دانشجویی در دانشگاه فرهنگیان کردستان برگزار شد، گفت: گفت: بسیجی باش و برای خودت ارزش قائل باش، نقشه های دشمن را بشناس. رشد معنوی خود را بشناسید و به آن فکر کنید.

وی افزود: شما یک جهادگر و در عین حال جوان هستید در اوقات فراغت به کمک مردم می پردازید و این فرهنگ بسیجی است که از شهدا و ائمه انقلاب دریافت کرده ایم.


خودشناسی و شناخت دشمن

سردار حسینی با بیان اینکه در 2 ماه گذشته شاهد اتفاقاتی هستیم که در کشور رخ داده است، ادامه داد: همه شیاطین علیه کشور ما جمع شده بودند و جنگ عقیدتی و جنگ ترکیبی ایجاد کردند و در یک سال گذشته مردم خود را روانه کردند. کشورها به گونه ای متفاوت آموخته شدند.

وی تصریح کرد: فاطمه حکیراتجو به عنوان نماینده در دوره ششم شورای اسلامی حضور دارد؛ او این برنامه ها را هماهنگ کرده بود و همه هزینه ها بر عهده آمریکایی ها بود و قصد داشتند در ابتدای سال تحصیلی در دانشگاه ها آشوب به راه بیندازند، اما فوت طبیعی خانم امینی که تاثیرات زیادی هم به همراه داشت، موضوع را جلو انداخت. .

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: تلاش برای براندازی نظام و تلاش برای تعطیلی مدارس و دانشگاه ها آغاز شده است.

وی افزود: جمعیتی را به خیابان ها آوردند و در حاشیه شهرها وارد عمل شدند و سپس به خشونت کشیده شد و در شهرهایی مانند اصفهان، تهران، ایذه و حتی در شهر خود سنندج شاهد این اتفاقات بودیم و سپس ما شاهد این اتفاقات بودیم. باید رعب و وحشت را در جامعه ایجاد می کرد.

حسینی خاطرنشان کرد: دشمنان ما ۵۲۹ میلیون دلار برای این موضوع و ۲۹۵ میلیون دلار برای مقابله با برنامه هسته‌ای ما هزینه کردند و ۵۳ میلیون دلار در اقلیم کردستان در اختیار گروه‌های مخالف و ضد انقلاب قرار دادند.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال این است که مانع رشد و پیشرفت علمی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی شود، گفت: دانشجویان باید تحلیل کنند که چقدر در انقلاب اسلامی رشد کرده ایم.

به گفته وی زنان ما در طول تاریخ انقلاب همیشه پیشرو بوده اند و امروز شاهد حضور فعال در دانشگاه ها و عرصه های علمی هستیم.

هوشیاری مردم دشمن را ناامید می کند و امروز باید در صحنه باشیم.

وی ادامه داد: هر اتفاقی بیفتد و امکانات از بین برود، دشمن پیروز می شود و به جامعه ما آسیب می رساند.

سردار حسینی با اشاره به قهرمانی تیم ملی فوتبال در جام جهانی افزود: دیدید در این مسابقه فوتبال چه هجمه عظیمی به تیم ملی کشورمان زدند و به هیچ عنوان حاضر نیستند پیشرفت ما را ببینند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید