چراغ سبز یحیی گل محمدی برای بازگشت لوکادیا

چراغ سبز یحیی گل محمدی برای بازگشت لوکادیا

یحیی گل محمدی پس از پیروزی یک بر صفر مقابل نساجی مازندران در نشست خبری گفت: سه امتیاز مهم را گرفتیم و نیم فصل آخر را گرفتیم و شدت رقابت یعنی باید نتیجه بگیری و در صدر جدول بمانی. “حساسیت بازی بالا بود و بیشتر از آن چیزی که فکر می کردیم.

ما این برد را مدیون این هواداران هستیم

گل محمدی ادامه داد: قبل از بازی به بازیکنان این مشکل را گوشزد کرده بودم. بازی را خیلی خوب شروع کردیم و گل زدیم. ما بازی را کنترل کردیم. ما بازی را به خوبی اداره کردیم، اما در پایان به خاطر رقابت باید به بازی بعدی فکر کنیم. بنابراین، در نیمه دوم کمی ناسازگارتر از نیمه اول بودیم. اما ما از کسب سه امتیاز خوشحالیم. نساجی هم با جان و دل بازی می کرد. جایگاه آنها در جدول به گونه ای بود که باید امتیاز کسب می کردند. آنها خیلی سریع و شجاعانه بازی کردند. باید از هوادارانی هم تشکر کنم که در این باد و سرما آمدند و تیم را تشویق کردند. ما بسیاری از آن سه امتیاز و شاید همه آنها را مدیون آن هواداران هستیم. از هواداران زن هم که همیشه در ورزشگاه هستند تشکر می کنم، ما از آنها انرژی بیشتری می گیریم.

این برنامه فشرده بسیار دشوار است

سرمربی پرسپولیس درباره تغییر اسماعیل فر و وحدت حنانف گفت: صحبت کردم. ما به بازی بعدی فکر می کنیم و سه روز دیگر به دلیل این برنامه فشرده ای که تعیین شده است، یک بازی دیگر داریم، من خودم دوست دارم بازی ها فشرده باشد و از آن استقبال می کنم، اما به این شدت بودن خیلی سخت است.

پرسپولیس می تواند گزینه خوبی برای لوکادیا باشد

وی در خصوص احتمال بازگشت لوکادیا به پرسپولیس و پست های این بازیکن در فضای مجازی گفت: صحبت خاصی در این باره نشده است. این تکانه های مثبتی که می گویید فقط در فضای مجازی دیده می شود، ما در واقعیت هیچ تماسی نداشته ایم. اگر آمد، ما آن را می خواهیم. من نمی دانم شرایط قرارداد او چیست. پرسپولیس می تواند انتخاب خوبی برای او باشد، حضورش بیشتر به نفع خودش است تا پرسپولیس. با توجه به شرایطی که در نیم فصل داشت. ما مطمئناً مذاکره مستقیمی با لوکادیا نداشته ایم. از رسانه و فضای مجازی می گوید.

در بخش نقل و انتقالات بازی ضعیف عمل کردیم

گل محمدی در پاسخ به این سوال که بازی امشب پرسپولیس تازه نبود و از تیم هجومی همیشگی فاصله گرفت، گفت: بله واقعا خوشحالم که سه امتیاز را گرفتم اما باید بتوانیم در دومی گل بزنیم. نیم. بعد از اینکه ضربات خوبی از حریف داشتیم، محمد عمری تک به تک را از دست داد و نتوانستیم دروازه خالی را باز کنیم. ما در دقایق زیادی از بازی پرس خوبی انجام دادیم. پس از دریافت توپ از حریف، انتخاب پاس ما باید خوب باشد. در بخش انتقالی بازی ضعیف عمل کردیم. وقتی حریف توپ را از ما گرفت کار را برایمان سخت کرد. باید برمی گشتیم و از دروازه خود دفاع می کردیم، در بازی امشب چند بار این اتفاق افتاد اما باید به تیمی که دوست دارم برسیم. مشکلاتی که در نیم فصل داشتیم و کمی رقابت و حضور در آسیا انرژی زیادی از ما گرفت. شاید به خاطر کمبود امکانات و سوانح پروازی و آن چیزها بوده است. دوران سختی را پشت سر می گذاریم.

ما یاد گرفتیم و می دانیم چگونه سه امتیاز را بگیریم

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: اما ما یاد گرفته ایم و می دانیم چگونه سه امتیاز را بگیریم. آنها تجربه خوبی دارند، برخی از بازیکنان می توانند خیلی خوب بازی را ببرند. نقش آقای بیرانوند، سروش و امید اینها بازیکنانی هستند که می توانند به خوبی بازی را مدیریت کنند.

بیرانوند محروم نیست

وی در خصوص اینکه سرمربی نساجی گفته پرسپولیس فرصت داشت و گل زد و محرومیت بیرانوند بازی بعدی را سخت کرد، گفت: بیرانوند سه اخطاره داشت و تنبیه نشد. وقتی با یک موقعیت بازی را می بریم نشان از عظمت تیم ماست و فرصت طلب هستیم اما اینطور نبود، در نیمه اول هم موقعیت های خوبی داشتیم. وضوح محمد عمری بسیار واضح بود.

گل محمدی ادامه داد: مربیان اصلی در دپارتمان اصلی زحمت کشیده اند و توانسته اند بازیکنان خوبی پیدا کنند. از همه آنها چه تیم جوانان و چه تیم امید و زحماتی که برای ساختن یک تیم خوب کشیدند تشکر می کنم. استعدادهای خوب را پرورش دهید. خیلی جاها به ما کمک کردند، سعی کردیم از این بازیکنان جوان بیشتر استفاده کنیم. دوست دارم تیم به مسیرهای مختلفی برود تا بتوان از بازیکنان اصلی بیشتری استفاده کرد.

سارلاک سرباز شد و عمری ممکن است بتواند ادامه دهد

وی درباره قوانین جدید سیستم جذب بازیکن گفت: میلاد قطعا سرباز شده و دیگر نمی تواند ما را در فصل دوم همراهی کند. با محمد عمری هم صحبت کردم شاید ادامه دهد. من اطلاعات دقیقی در مورد عمری ندارم. اگر سرباز شوند به خدمت مقدس سربازی می روند و هرکس به این شرایط برسد باید به کشور خود خدمت کند و آن زمان را بگذراند و در فصل دوم می توانیم بازیکن جایگزین پیدا کنیم، البته یافتن جایگزین برای سرلک و عمری بسیار سخت است. ، بازیکنی که هم سطح است. بذار ببینیم چه اتفاقی میافتد.

آرزوی موفقیت برای همه کسانی که به پرسپولیس می آیند

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه هواداران نگران پیروزی های اقتصادی پرسپولیس هستند، گفت: من بارها مربی شده ام، هیچ وقت یادم نمی آید که می خواستیم فصل را با مشکلات و مصدومیت های زیادی شروع کنیم که برای خیلی ها پیش آمد. بازیکنانی از امیر که تقریباً نیم فصل دور بود، اولی را از دست داد. مرتضی پورعلیگنجی، یاسین سلمانی و در مقاطع مختلف عالیشاه، ترابی و سرلک مصدوم شدند. مشکل سرماخوردگی بازیکنان بود. در مقطعی 15-16 بازیکن ما مریض شدند. نیم فصل خیلی سختی داشتیم. من احساس می کنم نیمه اول امسال دو فصل کامل طول کشید. تعطیلات زیاد، تعطیلات طولانی، ما خیلی ناراحت بودیم. من نمی خواهم در مورد جزئیات صحبت کنم. نیمه طولانی داشتیم. یک بازی دیگر مقابل مس رفسنجان داریم و هنوز تمام نشده است. خدا کند که در تعطیلات روندی را طی کنیم که منجر به تقویت تیم شود، این خیلی مهم است و برای همه کسانی که به تیم می آیند آرزوی موفقیت دارم.

چرا بهویی جایگزین زاهدی شد؟

گل محمدی درباره وضعیت نبیل بهویی در این دیدار گفت: نبیل قرار بود بازی را از ابتدا شروع کند اما در تمرین گرم کننده از ناحیه پا و همسترینگ دچار رگ به رگ شدن شد و نتوانست ادامه دهد و به همین دلیل نتوانست بازی کند.

ما سخت گرفتیم، خدا به تیم ملی برسد

وی در پاسخ به این سوال که جام ملت های آسیا 14 روز دیگر آغاز می شود، وضعیت تیم ملی را چطور می بینید و آیا می توان به آن امیدوار بود یا خیر، گفت: در مجموع تیم خوبی داریم. ما تیم باتجربه ای داریم. سختی ها را کشیدیم، فشار را تحمل کردیم، خدا کند تیم ملی موفق شود.