کدام تیم به بازیکنان پرسپولیس دلار پیشنهاد داد؟

کدام تیم به بازیکنان پرسپولیس دلار پیشنهاد داد؟

ادعای دریافت پیشنهاد دلاری برای چند بازیکن پرسپولیس این است که تغییرات مدیریتی در یکی دو تیم صنعتی انجام شده و بعید است که آنها بتوانند مانند فصل گذشته قرارداد ببندند. از طرفی زنوزی اعلام کرده که قصد ندارد در تبریز تیم داشته باشد و به احتمال زیاد تراکتور به اندازه فصول گذشته هزینه نخواهد کرد. با این حساب باید پرسید که کدام تیم برای طرح این موضوع دلار به بازیکنان پرسپولیس پیشنهاد داده است؟

یکی از ستاره های پرسپولیس هم مدعی شده بود که او و چند نفر دیگر پیشنهاد 50 میلیارد تومانی دارند و با این کار به طور غیرمستقیم به رضا درویش پیام داد که باید سقف قرارداد در پرسپولیس را افزایش دهد.

بازیکنان پرسپولیس می گویند تا فصل پایانی قراردادشان را تمدید نخواهند کرد. البته این مشکل در استقلال هم وجود دارد و حتی استقلال هم باشگاهش را ملزم به داشتن لیگ بیست و دوم می کند.

لازم به ذکر است که قرارداد 11 بازیکن پرسپولیس به پایان رسیده است و این باشگاه قصد دارد در روزهای آینده به استثنای وحدت خاناف با 10 بازیکن دیگر نیز قرارداد خود را تمدید کند. یکی از این 10 بازیکن، گیورگی گلچیانی، بهترین گلزن ارتش سرخ است که ویرا برای تمدید قرارداد با وی اصرار دارد.