گام نخست درباره سند سومین حرم اهل بیت(ع) مطالبه‌گری است

نماینده ولی قانونی در فارس:

نماینده ولی فقیه استان فارس و امام جمعه شیراز گفت: در گام اول الزام سند سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) اولین گام برای توسعه استان است.

به گزارش خبرگزاری موج فارس

آیت الله لطف الله دژکام، نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، امروز، ششم اردیبهشت ماه در مراسم افتتاحیه سند «شیراز سومین حرم اهل بیت علیهم السلام» به مناسبت بزرگداشت سید و سالار شهیدان. حضرت شاهچراغ(ع) در دهه کرامت در حرم شاهچراغ(ع) از این اقدام قدردانی کردند و گفتند: در خصوص این سند، این اولین قدم برای درخواست است و در آن سخنرانی خواهم کرد. توجه در خطبه های نماز جمعه

وی همچنین گفت: حضرت ابوالحسن علی بن موسی الرضا علیه السلام قدم بر چشمان ما گذاشت و پرچم حرم امام رضا علیه السلام را بر دوش گرفت و به خواست خدا به خانه برادر آورد.

وی با یادآوری آیات قرآن کریم تصریح کرد: خداوند متعال می فرماید هرکس شعائر الهی را عبادت کند، نشانه تقوای قلبش است. امروز گرد هم آمده ایم تا سند راهبردی شیراز را به عنوان سومین حرم برائت و طهارت اهل بیت در ایران اسلامی تقدیم کنیم تا در برابر وجود مبارک حضرت احمد بن موسی (ع) و سایر امامانی که زینت ما شدند تعظیم کنیم. شهر زیر پرچم او

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: به خواست خداوند این اثر به عنوان باقیات فضایل شما و نشانه تقوای دل شما و خداوند متعال هر دو در این ثبت خواهد شد. دنیا و آخرت شما شیرازی ها و پارسیان را هر چه خیر و نیک و خوش است به آن عنایت کنید و به برکت احترام این گنبد و بارگاه نورانی حضرت احمد بن موسی آل. – می گوییم (ع) با کار همه ما گره باز می شود.

وی در پایان با دعای خیر گفت: انشاالله همه شما در زیر لوای حضرت سیدالاعظم در دنیا و آخرت سربلند و سربلند و سربلند و سربلند و سربلند و سرافراز و سربلند و سربلند و سربلند و سربلند و سربلند و سربلند و سربلند و سربلند و سربلند و سربلند و خیر و نیکی خواهید دید. خداوند متعال سایه بلند رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله اعظمی (مدظله العالی) حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) را به همه ما برکت دهد و روح امام و شهدا را برای ما شاد کند.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها