حضور یکپارچه مردم سومین حرم اهل بیت (ع) در راهپیمایی 18 آذر


ساعت: 14:09
تاریخ ارسال: 1301/10/09
کد خبر: 1920730

اینجا شیراز، سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) و حضور پرشور مردم روستایی است که همیشه پشت سر اسلام، انقلاب، کشور و رهبرشان ایستاده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شیرازه ، حماسه 18 دی و حضور مردم عاشورا در راهپیمایی 18 دی 1396 نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری در افتخارات مردان و زنان ایرانی محسوب می شود.

حماسه نهم دی ماه نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است که برای دفاع از مبانی اسلام و آرمان های انقلاب تا پایان عمر ایستادگی کردند و با صدای بلند اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دینشان ایستادگی کرد. با تمام دنیای خود روبرو خواهند شد.

در تاریخ انقلاب اسلامی روز نهم دی ماه روز خدا شد و به روزی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی تبدیل شد و به همین دلیل هر ساله در نهم دی ماه با شرکت در مردم آگاه کشورمان با سردادن شعار “مرگ بر آشوبگران” به جهانیان اعلام می کنند که برای کشور و دین و ایمان خود با هیچکس سازش نخواهند کرد.

امروز جمعه 18 دی ماه مردم استان فارس و شهر شیراز همراه با سراسر کشور به خیابان ها آمدند تا با همبستگی و همبستگی خود به جهانیان بگویند که برای حفظ دین تا پای جان ایستاده ایم. ، کشور، استان و قدرت سرزمین ما.

اگرچه اعلام شده بود که این مراسم از ساعت 10 آغاز می شود، اما دقایقی قبل از آن، پیر و جوان، زن و مرد، پیر و جوان از هر قشری آمده بودند تا حضور پرهیجان خود را به رخ جهانیان بکشند.

در حاشیه این مراسم با چند نفر از شیرازی ها گفتگو کردیم.

خانم ذوالانوار در گفتگو با خبرنگار ما هدف از شرکت در راهپیمایی 18 آذر را سرکوب اغتشاشات دشمنان عنوان کرد و گفت: ما برای همیشه و تا زمانی که پشت سر انقلاب و آرمان های شهدا هستیم ایستاده ایم. زندگی کنید و به دشمن می گویم که هرگز در رسیدن به اهدافش کوتاهی نمی کند که همان براندازی انقلاب اسلامی است.

محمدرضا دیلمی نوجوان 17 ساله ای که به همراه پدر، مادر و برادر کوچکترش در این راهپیمایی شرکت کرده بود به رسانه معند گفت: فکر نکنید با تبلیغات دروغین می توانید ذهن نسل جوان ما را مسموم کنید.

و افزود: آنها سال هاست که علیه ما هستند و ما دیگر به تعداد آنها توجهی نداریم.

آقای محمدی که از طبقه روشنفکر شیراز است نیز اظهار داشت: حماسه یوم الله 18 دی روز بصیرت و میثاق با ولایت اتفاقی فراموش نشدنی و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است. . .

حسن احمدی امروز را روز غلبه بر ناآرامی ها و دسیسه های دشمن عنوان کرد و افزود: مردم ما با حضور خود دهان استکبار را سوراخ کردند.

محسن حسینی جوان 30 ساله شیرازی گفت: ملت ایران اسلامی در طول تاریخ همواره نشان داده است که دشمنان خود را به خوبی می شناسد و ثابت کرده که هرگز فریب آنها را نمی خورد و دشمنان خود را زیر پا نمی گذارد.

خانم رضوانی نیز هدف از شرکت در این مراسم را اقتدار کشور می داند و می گوید: از آنجایی که 18 دی ثمره خون شهداست پس باید هر ساله این روز بزرگ را گرامی بداریم و امروز شرکت کردم. در این حماسه چون ندای راهنما من لب می گویم

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید