یحیی گل محمدی طلسم را شکست!

یحیی گل محمدی طلسم را شکست!

یحیی گل محمدی در حالی که در اراک حضور داشت موفق شد در دیدار سپاهان با شاگردانش 3 امتیاز مهم را کسب کند که پیش از این تنها یک بار و در اولین دوره حضورش در پرسپولیس این تیم را شکست داده بود.

یحیی در نیم فصل دوم لیگ نوزدهم پس از اینکه سپاهانی ها برای اعتراض به این دیدار بدون تماشاگر در زمین حاضر نشدند، نتیجه این دیدار (3-0) از سوی کمیته انضباطی به نفع پرسپولیس اعلام شد، اما این نتیجه قطعی شد. اولین راه در بازی رودررو این یحیی بود که پس از بازگشت به جمع سرخ پوشان توانست سپاهان را شکست دهد.

سرمربی سرخ ها تا به امروز با پرسپولیس موفقیت های چشمگیری کسب کرده است و پیروزی مقابل سپاهان توانست خط تیره ای را در کارنامه مربیگری اش که پیروزی در بازی های بزرگ بود پاک کند.

او به عنوان مردی شناخته می شد که در مسابقات سخت مشکل دارد و با شیفت های خود نمی تواند شرایط بازی را تغییر دهد و همچنان برنامه خاصی برای نبردهای فوق العاده سخت و نفس گیر ندارد اما توانست با پیروزی مقابل سپاهان و 3 خط را به پایان برساند. نکات حساس بر اساس این نظریه ها برخلاف فصل گذشته و بازی برگشت که در دقایق پایانی گل دریافت کردند، این بار با هدایت شاگردانش موفق شد بیش از 60 دقیقه از دروازه دفاع کند و در پایان پیروز شود.

پیروزی مقابل سپاهان باعث شد تا رقابت قرمزها در بالای جدول برای قهرمانی نیم فصل جذابیت بیشتری نسبت به قبل داشته باشد و شاهد دیدارهای داغ تری در لیگ بیست و یکم باشیم.

پیروزی یحیی مقابل دوست و همبازی قدیمی اش اتفاق مثبت دیگری را برای او در این فصل رقم زد. یحیی و تیمش در این فصل پیش از بازی با سپاهان نتوانسته اند حریفان را شکست دهند و برد مقابل زردپوشان اصفهانی اولین برد پرسپولیس مقابل رقبا بود.

سرخپوشان صوفیه در این فصل با استقلال، گل گهر و کپر رفسنجان به تساوی رسیدند و مقابل آلومینیوم اراک نیز شکست خوردند.

یحیی با توجه به اینکه اکثر بازی های تیمش خارج از تهران برگزار می شود کار بسیار سخت تری در لیگ برتر و بازی های برگشت خواهد داشت و اگر بخواهد سومین قهرمانی خود در لیگ برتر را با پرسپولیس جشن بگیرد باید خود را برای یکی آماده کند. نیم فصل سخت و نفس گیر

دیدگاهتان را بنویسید