۵۳ درصد اراضی کشور سند دار شده است

رئیس سازمان امور اراضی کشور:

رئیس سازمان امور اراضی کشور گفت: در دولت سیزدهم در زمینه دخل و تصرف و تصدیق اراضی کشاورزی پیشرفت چشمگیری داشته است.

به گزارش خبرگزاری موج


رضا افلاطونی در جلسه رفع اشکال زمین ها وی در سوادکوه گفت: تا قبل از دولت سیزدهم تنها 11 درصد از زمین ها پاکسازی و 4 درصد نیز سند بود که این رقم در حال حاضر به 75 درصد افزایش یافته و 53 درصد از اراضی دارای سند بوده است.

وی بیان کرد: این سطح از تصرفات و مستندسازی اراضی کشاورزی نشان دهنده تلاش دولت سیزدهم است که در دو سال گذشته هم تصرفات و هم سندنگاری اراضی کشاورزی پیشرفت چشمگیری داشته و توانسته رضایت مردم را فراهم کند. . .

رئیس سازمان امور اراضی کشور ابراز امیدواری کرد: حمایت دولت سیزدهم برای پایان دادن به منازعه اراضی می تواند به افزایش تولید و در راستای امنیت غذایی و توسعه پایدار کشاورزی در این بخش کمک کند. امید است با حمایت دولت و مدیران پرتلاش استانی و همکاران سازمان امور اراضی کشور شاهد رفع کامل دست اندازی به اراضی کشاورزی در کشور به ویژه استان مازندران باشیم.

وی بر لزوم همکاری و مشارکت مردمی در حل معارضات ارضی در سواد کوهستانی برای افزایش بهره وری در تولید پایدار تاکید کرد. فرهنگ ها تاکید کرد.

افلاطونی و هیئت همراه در سفر به استان مازندران از پایانه صادراتی رومک گستر شهرستان جویبار استان مازندران بازدید کردند و گفتند: به عنوان نماینده وزیر جهاد کشاورزی جهت خدمت رسانی به مردم شهرستان های سواد کوه و جویبار منصوب شده ام. رفع مشکلات مردم در زمینه نزاع اراضی و بررسی روند پیشرفت فعالیت های تخصیص زمین برای طرح های کشاورزی.

وی افزود: هدف از این سفر بررسی مشکلات مردم منطقه و انتقال آنها به این منطقه است وزیر جهاد کشاورزی در پیگیری و حل مشکلات مردم جدی است.

وی افزود: تمام سیاست های اجرا شده در نظام سرزمینی کشور با هدف حفظ زمین برای حمایت از تولید به سمت امنیت غذایی با مشارکت مردم کشور است.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها