آب پاک خسرو حیدری در دستان رقبای استقلال

آب پاک خسرو حیدری در دستان رقبای استقلال

حسرو حیدری در خصوص انتصاب خود به عنوان مشاور ورزشی مدیرعامل باشگاه گفت: خدا را شکر که بعد از دو سال دوری از باشگاه مورد علاقه ام توانستم در سمتی جدید به خانه برگردم و انشالله بتوانم به عنوان یک تیم و به عنوان تیم خدمت کنم. بخشی از دینم را به باشگاه بدهم.» اینکه باید برای کسب اعتبار و شخصیتم نزد شما هواداران عزیز هزینه کنم. خدا را شکر که تیم در این مدت از هر نظر شرایط مساعدی دارد، رهبری قوی سردار ایرلو ثبات را به تیم بازگرداند و با انتخاب های هوشمندانه خود مطمئناً تیم را به جایگاه اصلی خود باز خواهد گرداند. فرهاد یکی از سرمایه ها و شایستگی های باشگاه است. آقای مدیرعامل با هوشمندی تمام سه سال با فرهاد آرامش را برای تیم به ارمغان می آورد. .

وی در خصوص پذیرش سمت جدید خود افزود: در سمت جدیدم تمام تلاشم را برای خدمت انجام می دهم، ما یک خانواده هستیم. بزرگ و کوچک همه از یک جنسیم و یک هدف داریم و آن عشق به استقلال است.

پیشکسوت استقلال افزود: دوره های فنی و فوتبال را گذرانده ام و انرژی و انگیزه مضاعفی برای کمک به تیم دارم. فرهاد به عنوان مربی و سرپرست تیم همه تصمیمات را خواهد گرفت و من به همراه مدیرعامل محترم تیم در صورت نیاز شرایط مربی را برآورده می کنم. امسال سال قهرمانی است و همه ما با همبستگی و حمایت هواداران با توجه به خواسته و جایگاه تیم اصلی خودمان که مجموعه ای یکدست و بدون حاشیه است، قهرمان می شویم.

دیدگاهتان را بنویسید